"Saptamana romaneasca", prelungita pana in 24 decembrie. Eveniment dedicat 100% produselor romanesti
Campania "Saptamana romaneasca", dedicata consumului de produse romanesti, a fost prelungita pana la 24 decembrie 2013.
In acest fel, cititorii pot sa cumpere romaneste cu discount de 10%, iar producatorii mici beneficiaza de expunere gratuita, pana inainte de Craciun.
Stirile ProTV sprijina "Saptamana romaneasca" - un eveniment in premiera pe plan national, care promoveaza afacerile autentice romanesti si micii intreprinzatori romani.
Campania ajuta afacerile mici romanesti sa castige notorietate si sa isi vanda produsele, in timp ce consumatorii beneficiaza de discount-uri intr-un "Black Friday" al business-urilor mici, strict romanesti.
Astfel, in cadrul StirileProTV.ro exista o sectiune in care sunt promovati DOAR micii intreprinzatori romani, care au afaceri cu maxim 20 de angajati si care au produse autentic romanesti. In aceasta campanie nu intra afacerile mari (precum Dacia, E-boda sau Arctic) si nici cele care ofera servicii (cum este cazul celor care opereaza in zona curateniei, de exemplu).
Initial, "Saptamana romaneasca" a fost organizata pentru perioada 9-15 decembrie 2013, la cateva zile dupa Black Friday, eveniment care a dat startul sezonului de cumparaturi de Craciun.
Insa, datorita succesului de care se bucura aceasta campanie, "Saptamana romaneasca" a fost prelungita pana la 24 decembrie 2013.
Cei care au de castigat sunt nu numai business-urile mici romanesti - care nu isi permit investitii in marketing - ci si consumatorii. Firmele se inscriu GRATUIT pe saptamanaromaneasca.stirileprotv.ro si beneficiaza GRATUIT de promovare, dar vor oferi discount-uri consumatorilor in perioada 9-24 decembrie 2013 de cel putin 10%.
Astfel, prin programul "Saptamana romaneasca", StirileProTV.ro ajuta micile business-uri romanesti sa iasa in fata. Black Friday ignora business-urile mici, in timp ce programul “Saptamana romaneasca” ajuta micii intreprinzatori sa castige teren in fata marilor magazine in perioada cumparaturilor pentru sarbatori.
Inscrierea micilor intreprinzatori romani in acest eveniment este simpla si fara niciun cost. Intr-un formular special din cadrul sectiunii saptamanaromaneasca.stirileprotv.ro trebuie trecute informatii complete despre afacerea derulata, iar micii intreprinzatori isi vor lua angajamentul ca vor avea oferte speciale in perioada 9-24 decembrie 2013.
Aceasta initiativa a Stirilor ProTV vine dupa un model american de succes, "Small Business Saturday", un concept lansat de American Express in 2010 si recunoscut de catre Senatul american in 2011. Evenimentul are loc in fiecare an, in sambata de dupa Ziua Recunostintei, si este echivalentul Black Friday pentru business-urile mici, deoarece incurajeaza cumparatorii sa isi orienteze cumparaturile asupra afacerilor locale.
In 2012, 36% dintre retailerii independenti din America au spus ca cea mai de succes zi de shopping a anului a fost Small Business Saturday, in timp ce doar 24% au spus ca Black Friday a fost mai profitabila.
In 2011 aproximativ 103 milioane de americani au cumparat produse din magazinele care au luat parte din proiectul Small Business Saturday. In 2012, americanii au cumparat de Small Business Saturday produse in valoare de 5,5 milioane de dolari.
Sursa: Pro TV
Etichete: romania, oferte, afaceri, reduceri, black friday, saptamana romaneasca,
Dată publicare:
05-12-2013 14:55