Românii și-au aflat președintele la Pro TV, care a fost lider detașat de audiență
Românii au urmărit seara Alegerilor Prezidenţiale la ProTV. Ştirile ProTV de la ora 19, cu reportaje şi transmisiuni în direct, din locurile fierbinţi, au fost cele mai urmărite de oamenii de la oraşe, cu vârste între 18 şi 49 de ani.
Știrile au depăşit, la mare distanţă, celelalte televiziuni, fie generaliste, fie de ştiri.
Şi Ediţia Specială a Ştirilor ProTV, în care au fost prezentate estimările la închiderea urnelor, precum şi discursurile candidaţilor, a fost lider de audienţă.
Alegeri 2024
15:07
BEC a retras materialele online ale unui candidat. Ce regulă importantă nu a respectat și care a fost reacția lui
14:21
Câți bani vor câștiga membrii secțiilor de votare la alegeriile parlamentare și prezidențiale. Sumele pe care le vor încasa
12:32
Cine poate deveni președintele României. Ce prevede Constituția
11:25
Cum și unde pot vota românii la alegerile prezidențiale. Ce trebuie să ai la tine când mergi la secția de vot
În cele 3 ore în care toată România a vrut să vadă cine câştigă alegerile prezidenţiale, de la 18:30 la 21:30, cei mai mulţi au găsit informaţiile cele mai relevante la Ştirile ProTV.
Ratingul a urcat, de la ora 19, pe măsură ce oamenii aflau datele de prezenţă de la Biroul Electoral Central, apoi felul în care au votat într-un număr record românii din Diaspora, starea de spirit de la sediile candidaţilor, plus alte informaţii importante despre ziua votului.
Interesul a fost uriaş şi pentru ediţia Specială a Ştirilor ProTV, în care Cristian Leonte l-a avut ca invitat pe gazetarul Cristian Tudor Popescu. Comentariile evenimentelor la cald, apoi aflarea primelor estimări, dar şi reacţiile din ambele tabere politice au dus la un vârf de audienţă care a depăşit 13 puncte de rating.
Pe întreg intervalul acesta de 3 ore, ratingul mediu a fost de 9 puncte, iar celelalte televiziuni, atât generaliste cât şi de ştiri, au avut audienţe mai mici.
Cota de piaţă a ProTV a fost de peste 22 de procente pe tot intervalul 18:30-21:30, la peste 9 procente faţă de următoarea clasata. Televiziunile de ştiri au avut, pe acest segment de public comercial, cote de piaţă de o treime, faţă de cea înregistrată de ProTV.