Peste 3 milioane de oameni au mers pe Drumul Tigarilor. Record de audienta pentru Romania, te iubesc
Duminica, 28 octombrie, atunci cand ProTv a condus detasat in topul audientelor intreaga zi, Romania, te iubesc! a inregistrat cea mai urmarita editie de la lansare.
Duminica, 28 octombrie, telespectatorii au demonstrat inca o data ca sunt Pro, iar pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani Romania, te iubesc! a stabilit un nou record de audienta, Stirile ProTv de la ora 19:00 au avut cea mai urmarita editie de la 1 Decembrie 2003 incoace, iar filmul de actiune Columbiana, cel care a si ingenuncheat emisiunea X Factor, difuzata de Antena 1, a fost al II-lea cel mai urmarit film din acest an.
Astfel, la nivelul intregii zile, ProTv a inregistrat, in medie, pe publicul comercial din mediul urban 5,2 puncte de rating si 20,3% cota de piata, iar pe publicul din mediul urban 4,5 puncte de rating si 16,1 procente din cota de piata.
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Romania, te iubesc!, un nou record de audienta
Emisiunea de anchete jurnalistice Romania, te iubesc! a stabilit duminica, 28 octombrie, un nou record de audienta pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani. In minutul de aur al emisiunii, 18:56, peste 3.000.000 de telespectatori erau cu ochii pe Romania, te iubesc!, iar pe publicul comercial ProTv inregistra un rating de 15,5 puncte si mai bine de o treime din cota de piata, 35,6%.
Intre 17:59 si 18:58, atunci cand a fost difuzata emisiunea, ProTv a inregistrat pe publicul sau tinta, in medie, 10,8 puncte de rating si 25,8% cota de piata, de aproape trei ori mai mult decat Antena 1, care obtinea un rating de doar 3,9 puncte si 9,3 procente din cota de piata.
Si pe publicul din mediul urban ProTV a gustat din plin gustul victoriei, unde a inregistrat, in medie, 8,9 puncte de rating si 19% din cota de piata, de doua ori mai mult decat Antena 1, clasata si de aceasta data pe locul al II-lea, cu 4,1 puncte de rating si 8,8 procente din cota de piata.
Rares Nastase este foarte incantat de faptul ca romanii au mers alaturi de el pe Drumul tigarilor. „Acest gen de ancheta care imbina investigatia cu filmarile in viteza, in tensiune si suspans, este pe sufletul meu. Subiectul a presupus de la alergatura la munca deloc usoara si documentare. Cu atat mai mult ma bucur ca romanii au urmarit aceasta editie si au apreciat reportajul. Am filmat cu oameni din politie cu adevarat profesionisti, lucratori sub acoperire, care prin natura meseriei sunt discreti. Am avut acces la probe spectaculoase
– interceptari telefonice si filmari din fieful contrabandistilor.
Am inteles cum functioneaza filierele, cat de corupt este sistemul si cat de extins este fenomenul traficului cu tigari”, a dezvaluit corespondentul Stirilor ProTv Rares Nastase.
Stirile ProTV, cea mai urmarita editie din 1 Decembrie 2003 incoace la nivelul publicului comercial
Duminica, 28 octombrie, Stirile ProTv au avut cea mai urmarita editie din 1 Decembrie 2003 incoace, la nivelul publicului comercial. In intervalul 18:58 – 19:49, atunci cand a fost difuzata productia, ProTv inregistra, in medie, pe publicul sau tinta, nu mai putin de 15,5 puncte de rating si 32,9% cota de piata, de mai bine de trei ori fata de Antena 1, care avea un rating de doar 4,5 puncte si o cota de piata de 9,5 procente.
Si pe publicul din mediul urban ProTv si-a spulberat competitorii, inregistrand, in medie, 14,1 puncte de rating si 27,1% din cota de piata, de trei ori mai mult fata de Antena 1, clasata si de aceasta data pe locul al II-lea, cu un rating de doar 4,7 puncte si 9 procente din cota de piata.
In minutul de aur al productiei, 19:27, aproape 4.000.000 de romani erau cu ochii pe ProTV.
Columbiana a anihilat X Factor
Antenei 1 i-a lipsit cu desavarsire factorul X, iar Columbiana, filmul de actiune difuzat de ProTv in intervalul 20:31 – 22.39 a fost nu doar lider de audienta, ci si al II-lea cel mai urmarit film al anului, pe publicul din mediul urban.
Astfel, pe publicul comercial ProTv a fost lider de audienta, cu un rating mediu de 13,7 puncte si 27,8% din cota de piata. In tot acest timp, Antena 1, clasata pe locul al II-lea, obtinea de aproape doua ori mai putin, respectiv 7,5 puncte de rating si 15,2% cota de piata.
Columbiana a fost campioana si pe publicul din mediul urban, unde a inregistrat un rating mediu de 11,1 puncte si 21% cota de piata, spre deosebire de Antena 1, care a obtinut 6,4 puncte de rating si 12,1% cota de piata.