Magazinele au intrat în competiția vitrinelor de Crăciun, încă din noiembrie
Avem acum un pont pentru cei mici, dar nu numai. Moș Crăciun a început să colinde magazinele, chit că suntem în noiembrie.
În spatele lui, sunt comercianții cu strategii de marketing bine gândite, astfel încât să îi facă pe cumpărători să fie darnici cât mai curând.
După moda de la New York, Londra și Paris, magazinele din România au început să intre în competiția vitrinelor de Crăciun. Mulți apelează la designeri din Occident.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Reprezentant magazine: "Sunt aduse din străinătate. Avem un designer foarte priceput, venit din Anglia, din Londra".
Nimic nu este ales întâmplător.
În magazinele cu decorațiuni pregătirile pentru Crăciun încep cu aproape un an înainte. Podoabele sunt comandate cu multe luni în avans, iar înainte de a le alege, decoratorul are în plan o schița clară cu modul în care va arată vitrina.
Temele diferă de la an la an. Într-un magazin, clienții au de ales între trei teme de Crăciun, ușor atipice. Spărgătorului de nuci îi fac concurență lebedele roz, păunii viu colorați și bufnițele albe. În gamele de lux, ornamentele ajung să coste până la câteva sute de lei.
Reprezentant magazine: "Sunt colecții foarte frumoase, transmit un mesaj, alcătuiesc câte o poveste fiecare."
Decorațiuni există pentru toate buzunarele, iar în acest magazin multe s-au vândut încă din luna octombrie.
Reprezentant magazin: "Gama noastră de Crăciun a început să apară în magazin de la 1 octombrie. S-au vândut foarte bine produsele, pot spune că suntem la 50 la sută din stocuri au fost vândute deja".
În Austria, de exemplu, chiar și restaurantele sunt decorate opulent. Într-un local din Salzburg, s-au investit zeci de mii de euro în decorațiuni, iar fiecare încăpere are o poveste.
Prin tradiţie, faimosul magazin parizian Printemps îşi prezintă vitrină pregătită special pentru Crăciun invitând o vedetă. Anul acesta, Nicole Kidman a tăiat panglică roşie, lasând la vedere o lume de basm.
La Londra, pe Oxford Street, cântăreaţa Rita Ora a dat tonul numărătorii inverse pentru aprinderea luminiţelor de Crăciun.