Lipsa banilor si canicula ii determina pe multi bucuresteni sa se racoreasca in locuri nepermise. La ce riscuri se expun

×
Codul embed a fost copiat

Pe o asemenea vreme torida, romanii cauta oaze de racoare. Si le gasesc, in functie de banii pe care ii au in buzunar.

Daca unii isi permit sa mearga la plaje private, unde cheltuiesc peste 100 de lei pe zi, altii se scalda in lacuri sau balti neamenajate. Medicii ii avertizeaza insa ca se pot alege cu infectii grave la nivelul pielii din cauza apei murdare.

Barbat: "Ma racoresc, uite asa. Arunc apa pe mine. Am facut si baie aici, pana nu vine politia. E ieftin aici, 8 lei pe zi, la strand e scump. Doar ca apa e cam murdara si cred ca m-a muscat si o capusa."

De la primele ore ale diminetii, oamenii si-au asezat cearceafurile ori foliile de plastic pe iarba, langa lac in parcul Alexandru Ioan Cuza, fostul IOR.

Bucurestean: "Am stat cu picioarele in apa, m-am racorit. Doar sa ne faca si noua WC-uri, altfel ne descurcam aici in natura sa stiti."

Citește și
piscina
Aglomeratie mare la piscinele si strandurile din Capitala. Rujul rosu de seara, nelipsit din machiajul unei zile la plaja
„Ce se întâmplă e nebunie curată. Și-au ieşit din minţi. Sunt ruşinea Rusiei”. Omul interzis în Rusia lui Putin vine la București

Bucurestean: "Am venit la 11 si plecam la 19. Am fi vrut la mare, dar ne multumim si cu ce e aici. Stam la plaja. Am adus branza, cereale sa nu ne ingrasam si apa luam de la tasnitoare."

Unii fac si gimnastica, dar copiii prefera sa se balaceasca. Pana ii opreste Politia Locala.

Lacul Morii de pe raul Dambovita e plin de resturi, iar localnicii fac plaja pe betoanele incinse.

Bucurestean: "Am obosit, ca am stat in apa."
Reporter: "E mizerie, va puteti imbolnavi."
Bucurestean: "Eh da, ma dezinfectez. E bine aici."

Bucurestean: "Am facut baie putin dupa serviciu. E periculos, eu mi-am fisurat umarul ca am alunecat, dar tot mai vin.''

Medicii ne avertizeaza ca pe langa riscul de a ne taia in apa murdara putem dezvolta si infectii ale pielii.

Riscul de boli este redus in locurile special amenajate, dar mult mai scumpe. Cum ar fi de pilda o plaja la aproximativ 10 minute de Bucuresti. Ce-i drept, aici nimic nu e gratis. Intrarea pentru o zi este de aprox 100 de lei. Insa aici oamenii au posibilitatea de a manca, o masa la pranz pentru doua persoane costa 70 de lei si sunt incluse racoritoarele si nu lipseste muzica, barul si nisipul. Astfel ca te simti ca la mare.

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Lovitură grea pentru Ianis Hagi! Anunțul făcut de scoțieni
Citește și...
Urmeaza luni de foc in Capitala. Seful RATB propune sa mergem cu autobuzul pe rand: "Caldura este mai usor de suportat"

Pe langa faptul ca este greu de suportat, arsita din aceste zile ne afecteaza si comportamentul.

Chiar daca au pierdut petrecerile de la malul marii, DJ-ul si sampania, multi au incercat sa faca din iesirea la strand un eveniment monden. In piscinele de lux ale Bucurestului a fost aglomeratie.

Vara devine chinuitoare. Zeci de apeluri la Urgente din cauza caniculei si trenuri transformate in cuptoare pentru calatori

Romania a indurat duminica temperaturi caniculare. S-au inregistrat si 36 de grade la umbra, iar disconfortul termic a atins pragul critic.

Canicula si disconfort termic duminica si luni; temperaturile ajung la 37 grade. Avertizarea facuta de meteorologi

Administratia Nationala de Meteorologie a emis, sambata, o informare meteo de canicula si disconfort termic valabila la nivelul intregii tari duminica si luni.

Recomandări
Cătălin Cîrstoiu: „Nu sunt în incompatibilitate. La Anemona Med mi-am ajutat colegi”

Medicul Cătălin Cârstoiu, candidatul comun al PSD și PNL pentru Primăria Capitalei a declarat că mandatul său este pe masa coaliției. Liderii celor două partide i-au cerut să lămurească acuzațiile de incompatibilitate.

Statele membre NATO au ajuns la un acord privind Ucraina. Decizia anunțată de Jens Stoltenberg

Statele membre NATO au ajuns la un acord cu privire la trimiterea de sisteme de apărare antiaeriană suplimentare în Ucraina, printre care baterii de rachete Patriot, a anunţat, vineri, secretarul general al Alianţei Nord-Atlantice, Jens Stoltenberg.

Trei dintre avioanele de luptă F-16 cumpărate de MApN din Norvegia au ajuns în România. GALERIE FOTO

Ministerul Apărării Naţionale anunţă că vineri trei aeronave F-16 Fighting Falcon achiziţionate de România de la Regatul Norvegiei au aterizat în Baza 71 Aeriană „General Emanoil Ionescu", de la Câmpia Turzii, în vederea dotării Escadrilei 48 Vânătoare.