Foot Locker intră pe piața din România și deschide primul său magazin în București
Foot Locker, brandul american de articole sportive, se alătură pieței locale de retail prin deschiderea primului magazin în București, în AFI Cotroceni, scrie Wall-Street.ro.
Foot Locker este un brand internațional înființat în anul 1974 în California și care opereză în prezent în 28 de țări și având 2500 de magazine în lume; în Europa, Foot Locker are 620 de magazine în locații premium, în 20 de țări. Brandul întruchipează stilul de viață al celor care se bucură de ritmul urban.
Primul magazin Foot Locker este situat la parterul centrului AFI Cotroceni și are o suprafață totală de 120 de metri pătrați.
„Prin deschiderea primului magazin Foot Locker din România în centrul nostru comercial continuăm strategia de diferențiere și ne respectăm promisiunea de a fi destinația urbană favorită pentru shopping și petrecerea timpului liber.” a declarat Sorin Scîntei, General Manager AFI Cotroceni.