Foot Locker intră pe piața din România și deschide primul său magazin în București
Foot Locker, brandul american de articole sportive, se alătură pieței locale de retail prin deschiderea primului magazin în București, în AFI Cotroceni, scrie Wall-Street.ro.
Foot Locker este un brand internațional înființat în anul 1974 în California și care opereză în prezent în 28 de țări și având 2500 de magazine în lume; în Europa, Foot Locker are 620 de magazine în locații premium, în 20 de țări. Brandul întruchipează stilul de viață al celor care se bucură de ritmul urban.
Primul magazin Foot Locker este situat la parterul centrului AFI Cotroceni și are o suprafață totală de 120 de metri pătrați.
Alegeri 2024
10:11
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora. Câți români au votat până acum. Harta secțiilor de votare
10:04
De ce relațiile României cu Ucraina și Rep. Moldova s-ar putea înrăutăți după alegeri. Semnalul de alarmă tras de Politico
07:17
Ghidul alegătorilor români din diaspora. 950 de secţii organizate în străinătate sau prin corespondenţă
06:56
Alegeri prezidențiale 2024. A început votul în diaspora. Țara în care a fost deschisă prima secție
„Prin deschiderea primului magazin Foot Locker din România în centrul nostru comercial continuăm strategia de diferențiere și ne respectăm promisiunea de a fi destinația urbană favorită pentru shopping și petrecerea timpului liber.” a declarat Sorin Scîntei, General Manager AFI Cotroceni.