Dosarul lui Serban Huidu e "in stare avansata de solutionare". Una din parti cere insa lamuriri
Dosarul privind accidentul provocat de fostul realizator de televiziune Serban Huidu se afla in faza avansata de solutionare, insa una dintre partile din dosar a cerut Institutului de Expertize Criminalistice lamuriri suplimentare.
Reprezentantii Ministerului Public sustin, intr-un comunicat de presa de joi, ca partile din dosar nu au formulat obiectiuni, insa una din parti "a solicitat lamuriri suplimentare in raport de concluziile conform carora «autoturismul nu a derapat»"
.
"Astfel, procurorii Parchetului de pe langa Judecatoria Brasov au transmis Institutului de Expertize Criminalistice solicitarea prin care expertul parte a cerut lamuriri suplimentare in legatura cu imprejurarile producerii accidentului rutier, avand in vedere concluziile din expertiza potrivit carora «autoturismul nu a derapat»".
Urmeaza ca Institutul de Expertize Criminalistice sa formuleze punctul de vedere in raport cu precizarile solicitate intr-un termen rezonabil", se precizeaza in comunicatul citat.
Expertiza a stabilit, totodata, ca Huidu era apt sa conduca masina.
"Cauza se afla in faza avansata de solutionare", mai scriu reprezentantii Ministerului Public in comunicatul citat.
Urmarirea penala fata de realizatorul TV Serban Huidu a fost inceputa in 18 octombrie 2011 de procurorii Parchetului Judecatoriei Brasov. Fostul realizator TV este acuzat de uciderea din culpa a trei persoane dupa ce, in 16 octombrie 2011, in timp ce mergea pe DN1 spre Brasov, la iesirea din localitatea Timisul de Sus - intr-o zona in care sunt curbe si viteza legala este de 50 de kilometri la ora - a intrat cu masina pe contrasens si a izbit o Dacia Logan in care se aflau cele trei victime.
Potrivit concluziilor expertizei tehnice, la momentul accidentului, masina condusa de realizatorul TV Serban Huidu, care era apt sa conduca, rula cu 87 de kilometri la ora, in conditiile in care limita de viteza era de 50 de kilometri la ora, si a intrat total pe contrasens.
"Huidu putea preveni producerea accidentului daca si-ar fi pastrat banda de circulatie. Starea de pericol s-a declansat in momentul in care Serban Huidu a patruns pe contrasens. Nu s-a putut stabili daca putea sau nu sa evite producerea accidentului", potrivit concluziilor expertizei tehnice ale carei rezultate au fost transmise, in 23 martie 2012, Parchetului.