Concluzia unei tinere din Anglia după ce a fost la Untold. Mesajul publicat despre România
Festivalul Untold a pus România pe harta iubitorilor de muzică din toată lumea.
Ţara noastră a fost promovată masiv pe reţelele de socializare de sutele de artişti şi bloggeri, fascinaţi de magia Untold. Iar fanii lor din mediul online au descoperit astfel Clujul, frumosul oraş din Transilvania.
Imaginile de la Untold, publicate pe reţelele de socializare, au fost apreciate de sute de mii de persoane. Robbie Williams a fost atât de încântat de atmosferă încât a coborât de pe scenă şi a dansat cu steagul României în mână.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Postarea lui Robbie Williams despre Untold a fost extrem de urmărită de fani. Şi DJ-ul olandez Armin Van Burren şi-a bătut propriul record la această ediţie a festivalului, într-o atmosferă pe care a descris-o drept ”magică”.
Iar DJ-ul Martin Garrix a făcut o declaraţie de neuitat ţării noastre, urmărită de aproape 17 milioane de fani din mediul online: "România, TE IUBESC! E aşa de bine să fii înapoi aici!"
Şi bloggerii străini au vorbit despre experienţele extraordinare trăite în ţara noastră. O tânără din Olanda spune că a căutat trufe într-una dintre cele mai frumoase păduri din România, iar Haley, o tânără din Anglia cu 10.000 de urmăritori, a ajuns la următoarea concluzie: "România e subestimată masiv!"
Festivalul Untold e cea mai bună reclamă pentru Cluj Napoca şi pentru România.
Turist: Cred că e foarte bun pentru ţară, adică mulţi dintre prietenii mei nu ar fi auzit de Cluj-Napoca ca oraş, dar l-a făcut faimos.
Reporter: Ai recomanda şi prietenelor tăi oraşul?
Turist: Da, l-aş recomanda!
Turist: "Festivalul face mult bine oraşului. Ajută turismul, comerţul."
Edy Chereji, director de marketing şi comunicare UNTOLD: "Toţi cei care au fost la festival şi au fost intervievaţi sau au povestit despre experienţa lor de aici cu toţii au spus că au fost foarte impresionaţi. Şi-au schimbat părerea pe care o aveau despre România."
Organizatorii estimează că 20% dintre cei care au cumpărat anul acesta bilete la Untold au venit de peste hotare, din Europa, dar şi Argentina, Brazilia, India sau China.