Autostrada urbană, inaugurată. "Vigilenţi fiind, am descoperit că lipsesc indicatoare"
Instituţiile statului român şi-au demonstrat din nou incompetenţa în materie de autostrăzi. Pentru vineri a fost anunţată inaugurarea unei bucăţi de 6 kilometri de şosea rapidă, la intrarea în Capitală, dar tăierea panglicii s-a făcut abia la 7 seara
Responsabilii au făcut tot felul de improvizaţii cu marcaje şi semne de circulaţie care mai de care mai periculoase, iar sute de şoferi au aşteptat în zadar să circule pe autostradă.
Iniţial, şoferii s-au bucurat că vor putea circula pe prima autostradă urbană. Însă nu au putut intra pe ea, pentru că nu a fost gata la timp recepţia lucrării. Lucru de înţeles, având în vedere că aceşti muncitori abia montau semnalizarea rutieră.
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Reporter: Ce faceţi?
Muncitor: Leg cablurile
Reporter: Păi şi de ce n-aţi făcut până acum?
Muncitor: Că a fost frig
Reporter: Păi şi vara ce aţi făcut?
Muncitor: Hai, domnule, faceţi mişto de mine?
O altă echipă, care după o fotografie de grup lângă lucrare, pava ieşirea de pe o trecere de pietoni, era cât pe ce să facă o improvizaţie tehnică de tot râsul: traversarea se oprea într-un transformator. După care şeful i-a pus pe muncitori să mute pavajul, astfel încât să ocolească transformatorul. Nu au fost singurele bâlbâieli. Şoferii au rămas surprinşi de modul în care se termină autostrada la intersecţia cu şoseaua Petricani.
Este prima autostradă urmată din România şi prima care se termină cu semafoare şi treceri de pietoni. Cei care vor să traverseze pe aici, apasa butonul şi şoferii care vin în viteză sunt nevoiţi să oprească la culoarea roşie.
Şi marcajul rutier din intersecţia autostrăzii cu strada Petricani îi încurca de pe acum pe şoferi.
"E o prostie toată autostrada, nu a fost gândită bine", spune un şofer
Ca şi cum nu ar fi fost harababura destul de mare, la lăsarea nopţii, cineva a observat că nu există două semne rutiere. Lipsa lor ar fi pus în pericol viaţa şoferilor.
Alin Şerbănescu, purtatoru lde cuvânt al CNAIR: „"Acum noi stând aici, vigilenţi fiind, am descoperit că nu sunt aceste indicatoare şi ar trebui să fie."
Acest ciot de autostradă face parte din pariul pus de şefa guvernului, care a declarat că dacă nu vor fi inauguraţi 100 de kilometri de autostrada până la finalul anului, şeful Companiei de Autostrăzi pleacă acasă.
Autostrada face parte din tronsonul Bucuresti-Ploiesti, a cărui construcţie a început în 2006, fiind inaugurat în 2012. La această bucată lucrările au re-inceput în 2016. Potrivit CNAIR trebuia terminată în noiembrie 2017.
Pe Instagram-ul Știrile ProTV găsiți imaginile momentului din România, dar și din lume!
CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!
Sursa: Pro TV
Etichete: masini, CNAIR, autostrada, soferi, trafic, drumuri, inaugurare, sosea, pietoni, floreasca, marcaj, autostrada urbana, petricani,
Dată publicare:
14-12-2018 18:28