ANIMAȚIE GRAFICĂ. Cum a deraiat trenul privat în Gara de Nord din Capitală
CFR Infrastructură a declanşat o anchetă, după ce un tren privat a deraiat în Gara de Nord. Incidentul s-a produs miercuri seară, sub privirile îngrozite ale călătorilor, care spun că o locomotivă nu a frânat şi a lovit gardul de protecţie de la capătul l
Puteam vorbi de o tragedie, dacă ar fi doborât şi stâlpul de înaltă tensiune. Angajaţii au lucrat toată ziua ca să repare stricăciunile.
Incidentul feroviar s-a produs în jurul orei 20.30, în Gara de Nord din Bucureşti, cea mai mare din România. Călătorilor nu le-a venit să creadă când au văzut că trenul nu a oprit nici măcar în parapetele de protecţie din capătul liniei.
Alegeri 2024
07:25
Campania electorală s-a terminat. Cele mai marcante momente, de la zboruri private la ferme de troli și acuzații de spionaj
07:08
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A doua zi de alegeri în diaspora. 46.000 de alegători au votat până sâmbătă ora 10:00
21:23
Ciolacu reafirmă că, dacă este ales preşedinte, l-ar desemna premier pe Bolojan şi că îşi doreşte o coaliţie cu PNL
20:58
Marcel Ciolacu este favorit clar pentru câștigarea alegerilor pe platforma pe care s-a pariat masiv în favoarea lui Trump
Trenul de 9 vagoane l-a dărâmat, apoi a sărit de pe sine. Martorii spun că puţin a lipsit să dea jos şi un stâlp de înaltă tensiune.
"Dacă avea viteză mai mare poate făcea ceva cu înaltă tensiune, că e foarte periculoasă asta", spune un martor.
"Pur şi simplu a intrat trenul în gardul ăla şi era să intre în gară", spune alt pasager.
Oficialii CFR care au venit la faţa locului cred că mecanicul trenului nu ar fi comunicat cu cei din gară şi nu ar fi ştiut că mai are puţin şi intră în gară.
Jenică Stancu, revizor regional de siguranţă a circulaţiei:
"E în principiu vorba de foarte multă neatenție, nu e din cauza instalaţiilor."
Trenul a rămas blocat până la amiază pe linia 6 din Gara de Nord.
Trenul privat a fost scos din Gara de Nord în jurul orei 13:00. Însă angajaţii de la CFR Infrastructură vor avea de muncă pentru a readuce linia de cale ferată la starea iniţială.
Operaţiunea a durat mult poate şi pentru muncitorii de la CFR Infrastructură nu au utilaje suficiente. Ei au fost nevoiţi să instaleze un alt parapete de aproape o tonă cu forţa braţelor.
CFR Infrastructură a declanşat o anchetă pentru a stabili ce s-a întâmplat. Compania Regio Călători, căreia aparţine trenul privat, a restituit banii călătorilor, însă nu a comentat până în acest moment incidentul feroviar.
CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!
Pe Instagram-ul Știrile ProTV găsiți imaginile momentului din România, dar și din lume!