ProTV a fost in luna martie lider de audienta pe toate intervalele orare
Fie ca e vorba de stiri, divertisment, sport sau filme, ProTV detine suprematia absoluta la capitolul audiente.
Asa se face ca in toata luna martie, pe publicul comercial cu varste cuprinse intre 18-49 de ani, ProTV a fost lider de audienta la nivelul intregii zile in proportie de 90%, in timp ce Antena 1 doar in 10% din cazuri.
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Situatia ramane neschimbata si la nivelul prime-time-ului, intervalul cel mai vizionat al unei zile, cuprins intre orele 19.00 si 23.00, cand ProTV a fost in luna martie, la nivelul intregii zile, cel mai vizionat post in proportie de 87%, iar Antena 1 doar in proportie de 13%. Si pe publicul din mediul urban clasamentul este acelasi, ProTV situandu-se pe primul loc, iar Antena 1 pe locul al doilea.
Indiferent ca este vorba despre audienta medie la nivelul unei zile intregi sau de audienta medie pe fiecare program in parte, ProTV este instalat confortabil pe pozitia fruntasa. Astfel, atat pe publicul comercial cu varste cuprinse intre 18-49 de ani, cat si pe publicul din mediul urban, ProTV este lider incontestabil de audienta la nivelul unei zile intregi.
Asa se face ca ProTV a inregistrat pe publicul comercial cu varste cuprinse intre 18-49 de ani o audienta medie de 2,9 puncte de rating si o cota de piata de 16,5%, in timp ce Antena 1 inregistreaza 2,3 puncte de rating si 12,9% cota de piata.
Diferenta se pastreaza si pe publicul din mediul urban, cand la nivelul unei zile intregi, ProTV a inregistrat in luna martie 3,2 puncte de rating si o cota de piata de 15%, in timp ce Antena 1 a inregistrat 2,9 puncte de rating si 13,7% cota de piata.
Inca de la primele ore ale diminetii, telespectatorii Pro Tv sunt prezenti in numar foarte mare la intalnirea cu Andreea Liptak, Mihai Dedu, Neti Sandu, Florin Busuioc, Corina Caragea, Raluca Arvat si Vadim Vijeu. Stirile, informatiile din sport, horoscopul si datele despre vreme oferite de ProTV ii fac pe telespectatori sa-si doreasca sa inceapa ziua cu ProTV si sa prefere Stirile ProTV de la ora 07.00 in detrimentul celorlalte programe difuzate de celelalte posturi.
Astfel, Stirile Pro Tv de la ora 07.00 au inregistrat pe parcursul lunii martie pe publicul din mediul urban o audienta medie de 4,8 puncte de rating si o cota de piata de 32,6%, mai mult decat dublu fata de Antena 1, care a obtinut 2,2 puncte de rating si 14,5% cota de piata.
Proportiile se pastreaza si pe pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 de ani, ProTV inregistrand 3,7 puncte de ratinmg si o cota de piata de 31,4%, iar Antena 1 doar 1,9 puncte de rating si 16,6% cota de piata.
Acelasi clasament este valabil in cazul Stirilor de la ora 17.00, cand ProTV a avut in luna martie pe publicul din mediul urban o audienta medie de 6,7 puncte de rating si o cota de piata de 23,8%,iar Antena 1 4,1 puncte de rating si 14,5% cota de piata.
Pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 de ani, ProTV a inregistrat in luna martie o audienta medie aproape dubla fata de Antena 1: Pro TV - 4,8 puncte de rating si 23,8% cota de piata, iar Antena 1 – 2,5 puncte de rating si 12,4% cota de piata.
Andreea Esca, imaginea profesionistului desavarsit, impreuna cu Oana Andoni, prezentatoarea Stirilor ProTV de la ora 19.00 din week-end au atras in luna martie o medie de peste 1,2 milioane de telespectatori pe emisiune, acest lucru traducandu-se intr-o audienta medie de 10,6% puncte de rating si 25,4% cota de piata pe publicul din mediul urban.
La nivelul aceluiasi public, Antena 1 a obtinut in luna martie o audienta medie de 7,1 puncte de rating si o cota de piata de 17,1%.
Pe publicul comercial din mediul urban, cu varste cuprinse intre 18-49 de ani, ProTV a inregistrat in luna martie o audienta dubla fata de Antena 1: ProTV cu 9,3 puncte de rating si 28,4% cota de piata, iar Antena 1 cu 4,7 puncte de rating si 14,4% cota de piata.
Si la capitolul sport, Pro TV se gaseste in aceeasi pozitie fruntasa, atat in ceea ce priveste Stirile ProTV din sport, cat si emisiunile dedicate fotbalului. Asa se face ca "Liga Campionilor" difuzata in luna martie a inregistrat aproape de trei ori mai mult decat emisiunile de la Antena 1 difuzate in acelasi interval orar cu cea de la ProTV.
Astfel, "Liga Campionilor" a avut in luna martie pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 de ani o audienta medie de 8,3 puncte de rating si o cota de piata de 22,8%, in timp ce Antena 1 avea doar 3,7 puncte de rating si 10,3% cota de piata. In ceea ce priveste publicul din mediul urban, "Liga Campionilor" a fost urmarita in luna martie in medie de aproape 1 milion de telespectatori pe editie.
Daca e ora 17.45, atunci e "Happy Hour", iar Catalin Maruta se pricepe de minune sa destinda atmosfera si sa adune puncte de rating care sa-l mentina in fruntea clasamentului.
Pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 de ani, "Happy Hour" a inregistrat 4,8 puncte de rating si 19,1% cota de piata, in timp ce Antena 1 inregistra 4,1 puncte de rating si 16,5% cota de piata. De fapt, tot intervalul de "Acces" cuprins intre orele 16.00-19.00 este adjudecat de Pro Tv. Fie ca e vorba de intreg publicul din mediul urban sau cel comercial cu varste cuprinse intre 18-49 de ani, ProTV se afla in pozitia fruntasa.
In ceea ce priveste seara de vineri, toata lumea canta, danseaza si traieste emotiile concurentilor de la "Dansez pentru tine", emisiunea care aduna editie de editie in fata micilor ecrane milioane de telespectatori. Astfel, pe intreg publicul din mediul urban, ProTV a inregistrat pe durata difuzarii emisiunii "Dansez pentru tine" o audienta medie pe luna martie de 8,6 puncte de rating si o cota de piata de 24%, aproape dublu fata de cat a inregistrat Antena 1, adica 4,4 puncte de rating si 12,3% cota de piata.
Daca ProTV este stapinul absolut al audientelor, AcasaTV face senzatie cu "Regina", telenovela care a inregistrat in luna martie, pe publicul comercial feminin din mediul urban cu varste cuprinse intre 15 – 49 o audienta medie de 11,6 puncte de rating si 26,6% cota de piata. Telenovela "Regina" a fost lider absolut de audienta pe toate episoadele difuzate in luna martie, obtinind un leadership de 100% atat pe publicul comercial din mediul urban (18-49), cat si pe intreg publicul din Romania.
In luna martie, in intervalul de maxima audienta suprins intre 19.00 si 23.00, ProTV si AcasaTV au tinut in fata televizoarelor o treime din publicul telespectator din Romania.