Din 1 octombrie, la Sport.ro incepe cea mai provocatoare campanie
Sport.ro lanseaza o serie de 11 spoturi care mizeaza mult pe umor si vizeaza publicul tinta: barbatii care nu rateaza nimic din ce conteaza in sport. Spoturile au fost realizate dupa un concept al „shop-ului de idei” 23, condus de Bogdan Naumovici.
Campania se bazeaza pe faptul ca cele mai tari evenimente sportive, emisiuni, stiri si reality-show-uri transmise de Sport.ro dau dependenta si ii acapareaza total pe barbati. Pentru ca Sport.ro le ocupa tot timpul partenerilor, femeile se simt nevoite sa caute singure solutii si ajung in diverse situatii limita, dar foarte amuzante.
Bogdan Naumovici, care este realizator campaniei crede ca romanii sunt inca normali la cap si inteleg ca egalitatea dintre sexe nu se manifesta otova, din topor, ci ca exista diferente intre barbati si femei care ne fac sa ne cautam, sa ne dorim, dar care sunt si motiv de amuzament uneori. Romanii apreciaza umorul si iubesc campaniile putin riscante.
In prima etapa, Sport.ro va difuza, pe durata intregii zile, patru spoturi din seria celor 11. Productia efectiva a intregii serii a fost realizata de casa de productie Domino Production, iar filmarile s-au intins de durata a cinci zile.
Intr-unul din spoturi, telespectatorii ii pot vedea intr-o ipostaza inedita pe Laura Cosoi si actorul Radu Gabriel. Laura este in boxa acuzatilor, iar Radu Gabriel cere o pedeapsa cat mai dura in fata instantei, totul din cauza Sport.ro.
Sport.ro este lider pe piata televiziunilor de sport din Romania. UEFA Champions League, Cupa UEFA, campionatul de fotbal din Argentina, Brazilia, Liga a 2-a de fotbal, show-uri de wrestling, handbal intern si international, cele mai tari gale de box din lume, volei, tenis, cele mai calde stiri, talk-show-uri sportive (Special, Informatia, Liga lu` Mitica), toate acestea i-au convins pe barbati ca Sport.ro e o parte din viata lor.