ProTV, audienta de patru ori mai mare decat celelalte canale, vineri, in timpul finalei "Romanii au talent"
Finala “Romanii au talent” i-a stabilit drept castigatori pe tinerii din trupa Brio Sonores. Cei opt, originari din Republica Moldova, au plecat acasa cu premiul cel mare in valoare de 120.000 de euro.
Mai mult, premiul de originalitate de 10.000 de euro i-a revenit lui Catalin Mihalache, in urma voturilor publicului. Finala celebrului show a adunat in fata micului ecran o audienta care a depasit cu mult celelalte canale.
Pe segmentul publicului comercial din mediul urban, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, in intervalul orar 20:30 – 24:48, ratingul mediu de 16,8 puncte obtinut de Pro TV si cota de piata de 40,4% au fost de peste trei ori mai mari decat cifrele inregistrate de Antena 1 (rating mediu de 5,1 puncte si cota de piata de 12,3%).
Potrivit cifrelor furnizate de Kantar Media, pe locul trei s-a clasat Kanal D, cu 3,1 puncte de rating si 7,4% cota de piata. In minutul de aur 21:16, PRO TV a atins un varf de audienta de 23,7 puncte de rating si 42,8% cota de piata.
Si pe segmentul publicului din mediul urban, canalul Pro TV a inregistrat cifre care l-au detasat foarte mult de statiile clasate pe locurile 2 si 3, obtinand un rating mediu de 16 puncte si o cota de piata de 34,6%, in timp ce Kanal D si Antena 1 au inregistrat 4,1 puncte de rating si 8,9% share si, respectiv 4,1 puncte de rating si 8,8% share.
La nivel national, romanii au asteptat cu nerabdare sa afle numele marelui castigator al finalei.
Pro TV a atras audiente de patru ori mai mari decat Kanal D si Antena 1. Liderul a obtinut un rating mediu de 16,6 puncte si 36,8% share, la o considerabila distanta de Kanal D (3,5% rating si 7,9% share) si de Antena 1 (3,4% rating, 7,5% share).