PRO TV a fost pe primul loc şi în 2019 în topul televiziunilor din România
Ştirile şi reportajele speciale de la momente istorice, cele mai bune meciuri de fotbal şi filmele captivante, plus show-urile noi sau deja celebre au aşezat PRO TV şi în 2019 pe primul loc în topul televiziunilor din România.
Cota medie de piaţă a PRO TV în 2019 a fost de 22,5% pe publicul cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, din mediul urban. Va multimum pentru că aţi ne-aţi ales.
Ştirile obiective şi relevante , filmele spectaculoase şi emisiunile de divertisment au fost văzute, în medie, în fiecare zi din 2019, de 22,5% dintre cei care au între 18 şi 49 şi locuiesc în oraşe. La diferenţa mare de celelalte televiziuni. Aşa că PRO TV a rămas cel mai urmărit post din România.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Între orele 19-23, PRO TV a înregistrat o cotă de piaţă în creştere faţă de 2018, cu o valoare de 25,5% pe publicul comercial. Diferenţa faţă de următoarea televiziune este de aproape 10 puncte.
Pe tot parcursul anului 2019 cota medie de piaţă a Ştirilor PRO TV a fost peste cea a competitorilor. Am trăit evenimente importante, cum au fost alegerile europarlamentare sau prezidenţiale, dar şi vizita Papei Francisc în România. Ştirile PRO TV de la ora 19 au fost pe pe primul loc în fiecare zi din an, înregistrând o medie dublă a cotei de piaţă faţă de următorul program clasat.
Spectaculosul show „Românii au Talent”, ajuns la a noua ediţie, a fost din nou cel mai urmărit show de televiziune cu o medie a cotei de piaţă de 43.7%, de 5 ori mai mare decât a principalului competitor.
Visuri la cheie a fost lider de audienţa cu o cotă medie de piaţă de 26.4%, iar noua emisiune "Şef sub acoperire"- şi-a adjudecat supremaţia din primul sezon - cu o cotă de piaţă medie de 25,8%.
Emoţiile romanilor au fost alături de tricolori la PRO TV. Cea mai mare audienţă a unui program de sport în 2019 a fost la meciul Romania-Norvegia din 15 octobrie - cu o cotă de piaţă de 51.6%.
Să nu uităm de filme. Pentru că din primele cele mai vizionate 100 de producţii, 97 de titluri au fost adjudecate de PRO TV. Furios şi Iute 7, Singur Acasă 1 şi 2, Wolwerine sau Curierul - au bucurat milioane de români.