“O-la-la” a fost din nou lider de audienta
Asa cum si-a obisnuit telespectatorii, emisiunea “O-la-la”, de la Pro TV a fost lider de audienta si a fost ca intotdeauna distractia preferata de sambata seara a romanilor aflati in fata micilor ecrane.
Pasionati de karaoke, de distractie si de muzica buna, telespectatorii au ales Pro Tv si “O-la-la” in detrimentul Antenei 1 si a emisiunii “Bancher sau somer”, prezentata de Tociu si Palade.
In intervalul orar 20.29 – 21.41, Pro Tv a fost lider de audienta atat de intreg publicul din mediul urban, cat si pe publicul comercial, tintit de televiziuni, cu varste intre 18 si 49 de ani, din mediul urban.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Pe intreg publicul din mediul urban, intre 20.29 si 21.41, Pro Tv si emisiunea “O-la-la” au inregistrat 8,1 puncte de rating si 16,6 cota de piata, fata de Antena 1 si emisiunea “Bancher sau somer” care au inregistrat doar 7,6 puncte de rating si 15,6 procente din cota de piata. Si pe publicul comercial, Andra i-a invins pe Tociu si Palade, Pro Tv inregistrand 7,4 puncte de rating si 18,5 procente din cota de piata, fata de Antena 1 care a avut doar 5,9 puncte de rating si 14,7 cota de piata. In minutul de aur al emisiunii, 20.56, Pro Tv a inregistrat 11,4 puncte de rating si 23,1 procente din cota de piata pe intreg publicul din mediul urban si 10,9 rating si 27,1 cota de piata pe publicul comercial, cand “O-la-la" a fost urmarita de peste 2 milioane de telespectatori la nivelul intregii populatii a Romaniei.
Cu emisiunea “O-la-la” si apoi cu un film artistic, “Prada dificila”, Pro Tv a fost lider de audienta pe publicul comercial pe intreaga durata a emisiunii “Bancher sau somer” de la Antena 1.
Astfel in intervalul orar 20.30 – 23.00, pe publicul cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, din mediul urban, Pro Tv a inregistrat 6,7 puncte de rating si 17,2 cota de piata, fata de Antena 1 care a avut 6,0 rating si 15,5 cota de piata.