Fotomodelele plinute fac concurenta celor slabe
Un studiu recent arata ca modelele plinute vand la fel de multe produse ca cele excesiv de slabe. Utilizarea unui model cu o greutate normala are avantajul ca ajuta clientul sa se simta mai bine in pielea lui.
Studiu s-a realizat in Australia si au fost alese modele normale, cu o silueta perfecta, dar si modele un pic mai plinute.
Doctorul Phillippa Dietrich a prezentat participantilor la studiu trei spoturi publicitare: pentru un produs de ingrijire a parului, pentru o rochie de petrecere si pentru lenjerie intima.
Femeile cu varste cuprinse intre 18 si 25 de ani au declarat ca s-au simtit in largul lor cand produsul a fost prezentat de femei care nu era extrem de slab.
Studiul a fost realizat dupa ce ministrul Tineretului din Australia a propus crearea unor legi care sa interzica prezantarea pe copertile revistelor modele foarte slabe, iar pozele sa nu mai fie modificate.
Doctorul vrea sa faca acealasi studiu si pentru barbati, sa vada efectul acestora in publicitate.
Uite aici cine e considerat cel mai sexy model de lenjerie.