Octavian Strunila a intrat in noul an pe strazile din Barcelona

Octavian Strunila

Octavian Strunila, interpretul lui Stiven din serialul “Mostenirea”, difuzat de ProTV de luni pana joi de la ora 22:15, a ales sa-si petreaca ultimele zile ale lui 2010 pe taramuri mai calde, in Spania.

Actorul a petrecut alaturi de familia lui 10 zile de vis in Barcelona.

A fost prima mea vizita in acest oras si sunt foarte bucuros ca am facut aceasta alegere”,a povestiti el.

Desi initial Octavian si-a dorit o vacanta in care sa se odihneasca, s-a intamplat exact contrariul.

“In prima faza am stabilit impreuna cu Oana ca vom avea o vacanta de relaxare, dar planurile ne-au fost date peste cap atunci cand am deschis ghidul “Top 10”, a povestit el.

Citește și
Andra si Catalin Maruta
Catalin Maruta si-a rasfatat sotia cu pepene rosu in Dubai
Ce au păţit poliţiştii care l-au lăsat pe Vlad Pascu să conducă drogat

Asa se face ca timpul petrecut in Barcelona a fost exploatat din plin, iar cei trei au facut noi descoperiri in fiecare zi.

“Am vizitat Sagrada Familia dupa aproape o jumatate de zi de stat la coada, dar a meritat. Am fost si in Parc Gruel unde am avut norocul sa nimerim intr-o zi cu soare. Ne-am plimbat ore in sir, era extraordinar de placut, sentimentul de vacanta se citea pe fetele tuturor. Am ajuns de asemenea la Muzeul lui Picasso, dar si pe celebrul stadion Camp Nou”, a povestit Octavian.

Unul dintre cele mai frumoase locuri in care a ajuns in aceasta vacanta a fost insa Muzeul lui Dali, aflat intr-o localitate la 70 de km de Barcelona.

“Intr-una din zile am inchiriat o masina si ne-am dus pana acolo. Acum cativa ani eram foarte preocupat de opera lui Dali, de aceea nu am vrut sa ratez ocazia de a vedea acest muzeu. Si, pentru ca localitatea respectiva era aproape de granita cu Franta, am dat o fuga si pana acolo pentru a lua masa”, a povestit actorul din “Mostenirea”.

Ultima noapte din an l-a prins pe Octavian Strunila pe Rambla, cea mai celebra strada a orasului catalan.

Excursia nu a fost lipsita de peripetii. Pentru ca Oana, logodnica lui Octavian, este mare amatoare de senzatii tari, cei trei si-au petrecut o zi intreaga in Port Aventura, cel mai mare parc de distractii din Barcelona.

“Oana a vrut sa incerce niste aparate de acolo, asa ca mi-a lasat mie telefonul si portofelul. Pentru ca era foarte aglomerat eu am plecat cu cea mica sa ne plimbam si am intrat la o piesa de teatru pentru copii. Dupa vreo ora si ceva am inceput sa-i dau Oanei mesaje, s-o intreb unde este si de ce dureaza atat. Am uitat complet ca telefonul ei este la mine in rucsac, asa ca ea ne astepta de ceva vreme la masina”, a povestit actorul.

Articol recomandat de sport.ro
FOTO Cum a fost surprins Dani Alves la trei zile după ce a ieșit din închisoare
Citește și...
Dana Rogoz, vacanta in ritmul Asiei: Malaezia si Singapore

Dana Rogoz, actrita care o interpreteaza pe Andreea in serialul “Mostenirea”, de luni pana joi de la ora 22:15, a ales doua destinatii exotice pentru sfarsitul de an: Singapore si Malaezia.

Catalin Maruta si-a rasfatat sotia cu pepene rosu in Dubai

Sfarsitul lui 2010 i-a gasit pe Andra si Catalin Maruta pentru a treia oara consecutiv in Dubai. Noutatea a fost insa faptul ca cele doua vedete de la Pro Tv au sarbatorit primul Revelion in doi si jumatate.

Recomandări
Cât câștigă un muncitor străin în România. „Țara asta este bună, dar unii oameni îmi adresează cuvinte urâte”

În timp ce cererea pentru muncitorii străini este tot mai mare, în România nu ajung suficienți. Agențiile de recrutare spun că unii străini ocolesc țara noastră și aleg Ungaria sau Croația.

Autoritățile ruse susțin că au găsit în sângele teroriștilor o substanţă psihotropă care schimbă percepţia realităţii

Cei patru principali suspecţi arestaţi după atacul terorist de la sala de concerte Crocus City Hall de lângă Moscova s-ar fi aflat sub influenţa drogurilor în momentul în care au executat împuşcăturile în masă - susțin autoritățile ruse.

Pedeapsa primită de paramedicul SMURD care a agresat sexual o pacientă, în ambulanță, în drum spre Spitalul Elias

Un paramedic SMURD, acuzat că a agresat sexual o pacientă pe care trebuia să o transporte în siguranță, la spital, a fost condamnat la 5 ani și 5 luni de închisoare.