Un nou hotel din Londra le oferă oaspeților ocazia să joace în propriul film
Un nou hotel, care şi-a deschis porţile la Londra, îşi face oaspeţii vedete şi le oferă ocazia să joace în propriul film.
Turiştii îşi înregistrează vizita în oraş, iar un program transformă imaginile într-o peliculă de cinema, în alb-negru. Acest serviciu special nu a fost ales la întâmplare. Hotelul e situat lângă un cinematograf faimos din capitala britanică.
Turiştii au chiar posibilitatea să aleagă o cameră care dă chiar deasupra covorului roşu.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Natasha Lawrence, managerul hotelului: "În amenajarea hotelului am folosit multe materiale vintage. Avem un telefon retro, obiecte din alamă şi la fiecare etaj rulează clipuri din arhiva British pate a anilor 1950 şi 1960. Avem unele premiere din anii de glorie ai Leicester Square."
Hotelul atrage turiştii cu un serviciu original. Le oferă o cameră video cu care aceştia îşi pot filma călătoria prin Londra. Un ghid, furnizat tot de hotel, le spune străinilor ce locuri trebuie neapărat vizitate.
Pete Davies, creatorul Movie Makers: "Proiectul le oferă oaspeţilor ocazia să-şi folosească creativitatea şi să devină staruri."
La finalul vizitei, imaginile sunt introduse într-un sistem care le prelucrează şi, într-o oră, creează un filmuleţ alb-negru, asemenea celor din anii '50, în care turistul este eroul principal. Clipul video este pus apoi pe internet, de unde oaspeţii îl pot posta pe paginile lor de socializare.
Cei care au acceptat provocarea sunt încântaţi de rezultat. Un nou hotel de lux e o dovadă că turismul londonez o duce bine. De fapt, capitala britanică a atras anul acesta cu 10% mai mulţi vizitatori decât anul trecut, ceea ce înseamnă un câştig de un miliard de euro pentru economia britanică.