Sticlă de vin gratuită clienţilor care îşi lasă telefoanele la intrarea într-un local. Ce primesc cei care scriu o recenzie
Proprietarul unui restaurant italian oferă o sticlă de vin gratuită clienţilor care renunţă la telefoanele mobile în timpul mesei, relatează The Guardian.
Angelo Lella, proprietarul restaurantului Al Condominio, deschis în luna martie în Verona, celebrul oraş al iubirii, a declarat că scopul este de a încuraja clienţii să discute între ei în loc să se uite constant la telefoane.
"Am vrut să deschidem un restaurant care să fie diferit de celelalte", a spus el. "Aşa că am ales acest format - clienţii pot alege să renunţe la tehnologie în timp ce se bucură de un moment de destindere împreună. Tehnologia devine o problemă - nu este nevoie să te uiţi la telefon la fiecare cinci secunde, dar pentru mulţi oameni este ca un drog... În acest fel au ocazia să o lase deoparte şi să bea un vin bun", a explicat proprietarul.
Oamenii vor avea posibilitatea de a alege să îşi pună deoparte telefonul, care va fi plasat în propria cutie, sub cheie, la intrare. Aceştia vor arăta apoi cheia chelnerului, care le va servi sticla de vin.
Clienţii pot, de asemenea, să scrie o recenzie despre mesa lor, pe care o vor lăsa în cutie. Cei care lasă cea mai bună recenzie vor primi o masă la următoarea lor vizită.
Evident că, odată cu promisiunea vinului gratuit, restaurantul a avut un succes răsunător în rândul celor dispuşi să ia parte la detoxifierea de telefonul mobil. "Răspunsul a fost foarte pozitiv", a declarat Lella. "Nouăzeci la sută dintre clienţi au ales să lase deoparte telefoanele în schimbul vinului. Este cu adevărat un lucru frumos să vezi cum oamenii acceptă acest lucru - vorbesc unii cu alţii în loc să se uite la fotografii sau să răspundă la mesaje pe telefon", spune proprietarul.
Al Condominio este primul restaurant din regiunea Veneto care adoptă o astfel de iniţiativă, deşi există exemple de alte restaurante în Italia, inclusiv Separè 1968, un restaurant din Marina di Cecina, Toscana, care oferă vouchere clienţilor care renunţă la telefoane.