Șocul unei femei când a aflat de la o companie că este listată ca fiind „decedată”
O femeie din Marea Britanie a încercat timp de trei luni să demonstreze că este în viață, după ce compania de telefonie mobilă la care era abonată a declarat-o moartă, i-a blocat contul și chiar a trimis scrisori de condoleanțe familiei sale.
Hayley Bell, în vârstă de 25 de ani purta o discuție telefonică cu un operator pentru a-și reînnoi un contract, când i s-a spus că a fost listată ca fiind decedată. De asemenea, i s-a transmis că îi fusese blocat contul, informează Daily Mail.
Compania de telefonie, care a declarat ulterior că a fost doar o „greșeală umană”, a trimis chiar și scrisori familiei lui Bell, în care își prezenta condoleanțele.
În urma întâmplării, Hayley a făcut mai multe declarații.
„Nu puteam lua legătura cu nimeni. Am aflat că cineva a trimis informații despre o persoană decedată și că mi-a fost blocat contul din greșeală. A trebuit să găsesc o altă modalitate de a vorbi cu oamenii. Mi s-a mai spus că dacă mă duc la sediul companiei, se poate rezolva. Aceștia mi-au spus că mă vor scoate de pe acea listă și că nu vor mai fi probleme”, a povestit Bell.
Pe Instagram-ul Știrile ProTV găsiți imaginile momentului din lume!
CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!
Abonați-vă gratuit la newsletter-ul Știrile Pro TV de pe WhatsApp. Primiți în fiecare zi cele mai importante știri pe telefon!
Sursa: Daily Mail
Etichete: Marea Britanie, companii, deces, femeie,
Dată publicare:
29-08-2019 19:12