Decorațiunile de Crăciun și-au făcut deja apariția în rafturile magazinelor. Ce produse sunt la mare căutare
Mai este o lună și jumătate până la sărbătorile de iarnă însă decorațiunile festive și-au făcut deja apariția în rafturile multor magazine.
Clienții nu lipsesc, pentru că sunt mulți cei care nu vor să lase pregătirile pe ultima sută de metri. În Londra, are loc în aceste zile un târg uriaș dedicat decorațiunilor de Crăciun.
Aici în tendințe sunt materialele naturale și motivele tradiționale.
Pentru prima oară de la debutul pandemiei, târgul de decorațiuni de Crăciun a revenit la centrul Olympia din capitala britanică. Clienții sunt dornici să facă pregătiri pentru masa festivă alături de familie, după un an și mai bine de restricții.
Anul acesta, la mare căutare sunt pernele pufoase cu motive festive, dar și șosetele de Crăciun, suficient de mari ca să încapă în ele cât mai multe cadouri.
Muriel Karin, asistent de vânzări: "Toate obiectele noastre sunt brodate de mână și sunt făcute din lână sau din catifea. Avem modele diferite și culori tradiționale, dar și culori moderne, unele dintre ele pentru copii. Folosim motive ca "omul din lună", Saturn, stele și scântei, în special scântei roz."
La un alt stand, vedete sunt farfuriile de porțelan.
Jane Abbott, Founder, Jane Abbott Design: "Pentru colecția mea, m-am inspirat din sărbătoarea Crăciunului și folosesc întotdeauna motive din natură, cum ar fi laurul și fructele de pădure din grădină. Sunt lucruri tradiționale minunate pe care le putem pune pe masa de Crăciun."
Pe lângă perne și farfurii, la târgul de decorațiuni sunt standuri unde se vând flori și ghirlande, dar și lumânări parfumate, totul pentru a transforma masa de Crăciun într-un moment perfect alături de familie.
Jane Abbott, Founder, Jane Abbott Design: "Anul acesta, în special, cred că va fi unul ieșit din comun. Anul trecut nu ne-am întâlnit și cred că acum o să ne vedem cu prieteni și o să adunăm familia la masă. Sperăm că vom avea un Crăciun minunat, masa festivă e un obicei tare plăcut."
Anul trecut, britanicii au petrecut mai mult timp acasă, din cauza restricțiilor impuse de COVID, și au cheltuit aproape 14,4 miliarde de lire pe mobilă nouă, cu un miliard și jumătate mai mult ca în 2019. Și suma medie alocată de britanici pentru decorațiuni de Crăciun a crescut: de la 75 de lire în 2019 până la 81 de lire în 2020.