Decizia luată de o companie aeriană pentru a ajuta pasagerii să evite copiii gălăgioși
Compania aeriană Japan Airlines a introdus o nouă opțiune în sistemul de rezervare a biletelor, prin care pasagerii pot vedea care sunt locurile ocupate de copii mici.
Pe harta locurilor din avion apare un semn cu un copil, pentru a marca scaunele ocupate de copii cu vârste mai mici de doi ani, relatează BBC.
Decizia companiei aeriene a stârnit reacții contradictorii din partea pasagerilor. O parte dintre aceștia sunt fericiți că știu locurile pe care copiii „vor țipa pe durata unui zbor de 13 ore”, în timp ce alții au cerut mai multă toleranță.
De asemenea, mai mulți critici ai deciziei au transmis că problema ar fi putut fi ușor rezolvată cu ajutorul unor dopuri de urechi.
„Sunt doar copii, cum am fost cu toții. Trebuie să învățăm să fim toleranți sau vom avea în curând nevoie de o hartă pentru oameni cărora le curge salivă, care beau în exces sau multe altele”, a declarat un pasager pe Twitter.
Compania aeriană a transmis că opțiunea le permite pasagerilor să afle că „un copil ar putea sta aici”, dar a avertizat că opțiunea nu este 100% exactă, mai ales în cazul în care biletele sunt achiziționate printr-o aplicație terță.
Părinții au fost printre principalii critici ai deciziei luate de compania aeriană.
„Aveam exact aceeași impresie despre copiii gălăgioși, dar după ce a apărut fiul meu, sunt foarte empatică cu părinții care călătoresc cu copii”, a transmis un părinte pe Twitter.
Conform website-ului flyingwithababy.com, una dintre cele mai tolerante companii aeriene când vine vorba de copii este Etihad, care are mai multe extraopțiuni pentru copii, cum ar fi scaune speciale sau cărucioare.
Abonați-vă gratuit la newsletter-ul Știrile Pro TV de pe WhatsApp. Primiți în fiecare zi cele mai importante știri pe telefon!
Pe Instagram-ul Știrile ProTV găsiți imaginile momentului din România, dar și din lume!
CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!