Companiile de televiziune și audio multiplatformă se unesc în jurul a cinci factori cheie pentru succesul în media viitorului

Companiile de televiziune și audio multiplatformă se unesc în jurul a cinci factori cheie pentru succesul în media viitorului

egta, coaliția internațională a companiilor de televiziune și audio multiplatformă, anunță cu mândrie lansarea Industry Charter, marcând un punct important în istoria lor de 50 ani.  

Adoptat unanim de peste 180 de companii din peste 40 de piețe, acest document de referință schițează o hartă vizionară pentru menținerea succesului multiplatformelor TV & audio în industria media actuală, aflată într-o evoluție rapidă.

O viziune colectivă pentru multiplatforme TV & Audio

Industry Charter realizat de către egta reprezintă o viziune unitară și un angajament comun în numele tuturor companiilor de televiziune și audio multiplatformădin întreaga lume. Într-o eră a transformării și fragmentării media rapide, membrii egta se dedică conducerii industriei înspre viitor, cu încredere și scop.

Citește și
EXCLUSIV Statul român, pe cale să piardă Mobra, marca istorică de motorete. Un investitor a cerut la Oficiul Mărcilor să fie unicul deținător al brandului în toată Europa

Documentul se axează pe cinci factori cheie pentru ca toate companiile de televiziune și audio multiplatformă să aibă succes în peisajul media și al publicității al viitorului:

Lansare oficială: O invitație deschisă pentru colaborare

Industry Charter creat de egta a fost adoptat unanim la Întâlnirea Generală Anuală din acest an și a fost anunțat săptămâna trecută în cadrul aniversării de 50 ani a egta, la CEO’S and Top Execs’ Summit în Londra. (Pozele pot fi găsite aici.)

egta invită toți partenerii din industrie ce îi împărtășesc valorile și ambițiile, să se alăture acestei călătorii transformatoare. Prin alinierea în jurul acestor priorități cheie, egta dorește să stimuleze colaborarea ce favorizează creșterea pe termen lung și sustenabilitatea pentru companiile de televiziune și audio multiplatformă.

“Sărbătorirea aniversării celor 50 de ani de egta a cerut inițiative simbolice și semnificative. Redefinirea egta drept coaliția companiilor de televiziune și audio multiplatformă a fost un prim pas esențial. Definirea și convenirea asupra a cinci domenii prioritare în care să se concentreze eforturile noastre, alinierea asupra definițiilor, standardelor și ambițiilor, și invitarea colaborării în întreaga industrie în jurul unor obiective clar definite a părut a fi lucrul evident și esențial de făcut. Ca o organizație a industriei, suntem mândri de această realizare și sperăm că vom putea cu toții, ca parteneri, să contribuim la viitorul succes al sectorului nostru” - Katty Roberfroid, Director General at egta.

Liderii industriei susțin charter-ul

Viziunea și obiectivele schițate în acest document au fost dezvoltate printr-o serie de grupuri de lucru, având parte de contribuții valoroase din partea liderilor industriei și a directorilor din media care și-au împărtășit expertiza importantă. Documentul este susținut de toate companiile membre egta, dar și de către Global TV Group și World Radio Alliance.

Experții și liderii de opinie din diverse domenii și-au exprimat susținerea și entuziasmul pentru acest doment al industriei egta. Ei și-au împărtășit gândurile despre charter și cele cinci priorități cheie ale acestuia – regăsite în citatele de mai jos.


“Trăim în timpuri pline de abundență și, uneori, confuzie. Media preia mai multe forme acum, disponibile oricând pe orice dispozitiv. Unele platforme digitale doresc să se impună ca instituții media, fără să își asume vreo responsabilitate editorială și fără să contribuie la crearea și producerea unor surse de informare verificate și de încredere. Această datorie civică este ceea ce se află în ADN-ul nostru și îi rămânem devotați.

De aceea, credem că este esențial să reiterăm ceea ce ne diferențiază, valorile ce ne ghidează și beneficiile pe care aceste valori le aduc afacerilor clienților noștri. Acest document este de asemenea și harta noastră – într-un timp de convergență media, industria noastră trebuie să muncească pentru a optimiza domeniul audio-video, pentru a face posibilă acțiunea clienților noștri, și să facă asta cu KPI-ii corecți și cu transparență completă.”

Laurent Bliaut, Președinte egta și Directorul General Adjunct, TF1 Publicité, Franța

“TV și radio au alcătuit pentru mult timp mass-media dovedită în industria noastră, și intenționăm să continuăm această moștenire. Pe măsură ce evoluăm în entități multi-platform care includ broadcast-ul linear, streaming-ul, audiența de masă și targetarea bazată pe date aduce atât oportunități, cât și dificultăți. În ciuda noilor competitori și a scrutinității crescute asupra cheltuielilor publicitare, TV și radio continuă să ofere avantaje de neegalat pentru advertiseri de toate formele. Prin colaborarea în mai multe piețe, putem aborda aceste provocări direct – documentul egta este deci o inițiativă esențială pentru a ne alinia standardele, valorile și ambițiile. Susțin complet acest charter și toți partenerii ce îl adoptă, astfel putem și vom crea un drum spre inovare, creștere și un viitor sustenabil pentru multiplatformele TV și audio.”

Jamie West, Consultant independent & fost director executiv adjunct, Sky Media UK

„Documentul egta este un act colectiv puternic. Evidențiază o viziune comună a punctelor forte și a angajamentelor noastre audiovizuale. Reflectă provocările comune și simbolizează, de altfel, acțiunile noastre în ceea ce ține de inovare, la fel ca și dorința noastră de a construi cea mai bună ofertă pentru branduri și agenții de publicitate.”

Cécile Chambaudrie, Președinte, NRJ Global

Crearea experiențelor calitative

“La Paramount maximizăm potențialul conținutului nostru premium, la scară globală unică și expertiza pentru a oferi experiențe de calitate pentru utilizatorii și advertiserii noștri. Platformele noastre de brand-safe sunt ținute la standarde creative și comerciale înalte, pentru a răspunde așteptărilor aflate constant în creștere, precum și obiectivelor de afaceri ale firmelor, prin soluții originale și personalizate."

Lee Sears, Președinte, Vânzări de Publicitate pe Piețe Internaționale, Paramount, US

“Evoluția TV într-un univers al multiplatformelor, linearității și streaming-ului este fascinantă și oferă urmăritorilor conținut mai bun, entertainment mai puternic, informații mai bune, și oferă advertiseriilor oportunități mai mari și contexte incredibile și sigure pentru brand-urile lor. În această lume aflată în constantă schimbare, noi ca industrie suntem încântați să livrăm acest document pentru a le arăta clienților noștri, partenerilor tech și autorităților, angajamentele noastre pentru o colaborare mai puternică, inovatoare și bazată pe leadership.”

Fabrice Mollier, Președinte, CANAL+ Brand Solutions, Franța

Îmbunătățirea măsurătorilor

“Afacerile TV din jurul lumii investesc sume imense pentru obținerea unui mediu optim pentru publicitate. Această investiție creează un schimb de valoare pentru public, asigură rate ridicate de vizualizare a reclamelor TV, produce semnale costisitoare care aduc credibilitate brand-urilor, și asigură scara de audiență necesară pentru o acoperire a unui reach cât mai mare. Măsurarea audiențelor este mijlocul de a exprima valoarea investiției pentru agenții de publicitate și, pe măsură ce TV-ul evoluează, așa trebuie să facă și măsurarea. Documentul industriei realizat de egta este un act important. Schițează ambiția comună a afacerilor TV din jurul lumii pentru a asigura că măsurătoarea nu doar că ține pasul cu schimbarea, dar de asemenea, foarte important, continuă să reflecte și să exprime valoarea creată prin investirea în calitate înaltă, un mediu curatoriat pentru advertiseri.”

Matt Hill, Director de Research & Planning, Thinkbox, UK

“Îmbunătățirea Măsurătorilor este un stâlp esențial al Industry Charter. De ce? Pentru că măsurători corecte și comparabile vor rămâne esențiale în obținerea unui loc în mix-ul de media al agențiilor de publicitate. Radio și TV au un palmares dovedit și vom continua să promovăm transparența și auditurile independente pentru a oferi o imagine precisă și de încredere a impactului fiecărei platforme, astfel generând rezultate mai bune ale campaniilor.”

Jan Isenbart, Director de Cercetare, ARD Media, Germany

Optimizarea proceselor de cumpărare

“Focusul nostru ca marketeri de radio este să continuăm optimizarea procesului de cumpărare. Prin îmbunătățiri targetate, țintim să mărim eficiența, să reducem costurile și să îmbunătățim continuu calitatea. Ne bazăm pe tehnologie inovatoare și soluții bazate pe date pentru a le oferi clienților noștri o experiență de cumpărare armonioasă și superioară. Pentru a obține acest lucru în întreaga industrie – și chiar dincolo de granițele naționale – trebuie să împărtășim informații și standarde, astfel încât, noi, și furnizorii noștri de servicii, să putem continua să evoluăm. Radio/Audio ar trebui să rămână un mediu al maselor accesibil și să continue să se afirme cu succes în competiția dintre genurile media.

Andreas Lang, CEO, Studio Gong, Germany

Participarea și promovarea în ESG

“Advertiserii TV și radio europeni au fost multă vreme un stâlp esențial al valorilor noastre sociale și democratice prin recunoașterea și îndeplinirea responsabilității lor mediatice. Acest simț al obligației trebuie să fie întărit și extins, nu doar din cauza reglementărilor sporite, dar și din cauza diverselor semnale sociale perturbatoare. Cele cinci priorități ale noului Document al Industriei egta adresează acum provocările cheie ale cerințelor contemporane sustenabile din jurul educației ESG, transparență, impact și colaborare și oferă o bază excelentă pentru următorii pași.

Steffen Johann Hubert, Lead Sustainability, Seven.One Media, Germany

Dovedirea impactului și a eficienței

“Susținem brand-urile media cu soluții personalizate, inovare, și colaborare, asigurând eficiență pentru membrii noștri. Ne axăm pe livrarea informațiilor bazate pe date care conduc la obiective comerciale, în special prin evidențierea continuă a importanței instrumentelor de măsurare și promovarea colaborării viitoare în industrie. Nu în ultimul rând, prin axarea pe ESG, promovăm o industrie mai verde și mai inclusivă, prioritizând sustenabilitatea, responsabilitatea și diversitatea.

Stella Litou, CEO Pro Plus și RTL Croatia


Despre egta

egta este coaliția internațională a companiilor de televiziune și audio multiplatformă, reprezentând peste 180 de membri în peste 40 de piețe. Membrii egta sunt companii de televiziune și audio multiplatformă care se află la intersecția dintre TV tradițional și radio și video digital și platforme audio. Companii de televiziune și audio multiplatformă aduc împreună serviciile lineare și cele on-demand, pe toate ecranele și platformele.

Misiunea egta este să ajute membrii să înflorească și să crească în timp ce își conectează audiențele și serviciile cu brand-urile, contribuind la o industrie sănătoasă și sustenabilă. egta este un hub de schimb de cunoștințe și inovare pentru membrii săi și întreaga industrie. Prin rețeaua sa unică de experți, egta susține colaborarea și se implică cu decidenții politici, impulsionând industria prin analiză comparativă, aliniere la standarde și cooperare.

50 de ani de egta

În acest an, egta sărbătorește aniversarea sa de 50 ani – jumătate de secol de reziliență, cooperare, și progres, și o oportunitate pentru a reflecta asupra anilor viitori. Înființat în 1974 ca Grupul European al Advertiserilor de Televiziune, egta a trecut printr-o transformare și evoluție profundă. Astăzi, printre membrii egta au ajuns să se numere peste 180 de companii de televiziune și audio multiplatformă în întreaga Europa și nu numai, cu 12 membri noi alăturându-se rețelei în ultimul an.

Pentru a marca cei 50 de ani de evoluție și creștere, egta a inaugurat recent o identitate vizuală actualizată pentru a reflecta peisajul media dinamic al membrilor săi diverși. Rebranding-ul a constat într-un nou logo, tagline, definiție, misiune și identitate vizuală, plus lansarea unui nou website cu un aspect nou. 

Articol recomandat de sport.ro
Exclusă din lotul pentru Paris, după ce a fost prinsă fumând şi consumând alcool
Exclusă din lotul pentru Paris, după ce a fost prinsă fumând şi consumând alcool
Citește și...
Mai multe anexe gospodărești s-au făcut scrum într-o comună din Argeș. Focul s-a extins pe 10 mii de metri pătrați
Mai multe anexe gospodărești s-au făcut scrum într-o comună din Argeș. Focul s-a extins pe 10 mii de metri pătrați

3 anexe gospodărești s-au făcut scrum, la Suseni, în județul Argeș, iar flăcările întețite de vânt au cuprins și un lan de grâu.

Record inedit pe timp de caniculă. 300 de austrieci au făcut baie împreună în apă cu gheață
Record inedit pe timp de caniculă. 300 de austrieci au făcut baie împreună în apă cu gheață

Din Austria vin imagini care vă vor face în mod cert invidioși, în aceste zile fierbinți.

Criosauna, la mare căutare în Iași pe timp de caniculă. „Este o binecuvântare, este o răcorire”
Criosauna, la mare căutare în Iași pe timp de caniculă. „Este o binecuvântare, este o răcorire”

Centrele de relaxare care oferă servicii pe bază de apă sau aer rece sunt o adevărată binecuvântare în aceste zile.

Recomandări
Marile sectoare ale economiei mondiale au fost afectate grav de avaria tehnică a Windows. Ce pierderi uriașe au înregistrat
Marile sectoare ale economiei mondiale au fost afectate grav de avaria tehnică a Windows. Ce pierderi uriașe au înregistrat

O uriașă avarie tehnică a blocat activitatea a sute de companii din toată lumea, care foloseau serviciile și aplicațiile Microsoft.

ÎPS Teodosie s-a rugat pentru ploaie la trei km de un sistem de irigație: Din cauza păcatelor noastre a venit această urgie
ÎPS Teodosie s-a rugat pentru ploaie la trei km de un sistem de irigație: Din cauza păcatelor noastre a venit această urgie

Arhiepiscopul Tomisului a răspuns apelului făcut de superiorii săi și a oficiat vineri o slujbă menită să aducă ploaia.

Președintele CNAS recunoaște că nu are bani pentru finanțare până la sfârșitul anului: ”Mi-aş dori să pot să spun că da”
Președintele CNAS recunoaște că nu are bani pentru finanțare până la sfârșitul anului: ”Mi-aş dori să pot să spun că da”

Preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate (CNAS), Valeria Herdea, a recunoscut într-o conferință de presă că instituția pe care o conduce nu are suficienți bani pentru finanțare până la finalul anului.