A făcut plângere la Poliție după ce a fost numit ”maimuță” pe bonul de comandă, la un fast-food
Un client de culoare a sesizat poliţia din Brazilia după ce a fost identificat drept "macacul" pe bonul de comandă al unui local al reţelei de fast-food Burger King, din sudul oraşului Sao Paulo, a confirmat avocatul său citat miercuri de EFE.
Incidentul s-a petrecut sâmbăta trecută, când studentul David Reginaldo de Paula Silva, în vârstă de 24 de ani, a făcut o comandă la un local al acestei reţele de fast-food, iar când şi-a primit hamburgerul a văzut că pe bon era scris în dreptul numelui său "macacul" (specie de maimuță - n.n.).
"Am făcut o plângere la poliţie pentru insultă rasistă, iar joi martora care l-a însoţit pe client la acest local va face o declaraţie autorităţilor", a declarat EFE avocatul Marcello Primo Muccio.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
De Paula Silva a postat pe reţelele de socializare imaginea cu bonul respectiv unde este identificat "macacul", subliniind că "prejudecata rasială este o boală ce trebuie eliminată din societatea braziliană".
"Este inadmisibil ca în plin secol XXI, în 2018, să mai existe astfel de atitudini rasiste", a precizat şi avocatul său. El a precizat că poliţia a deschis o anchetă pentru a-l identifica pe angajatul responsabil de această situaţie.
Burger King a precizat într-un comunicat că "a luat la cunoştinţă acest caz" relatat în unitatea situată pe Avenida Santo Amaro, un cartier de la periferia oraşului Paulo, şi că "va lua măsurile necesare", subliniind totodată că "respinge orice act cu caracter discriminatoriu".