Umilinta incredibila. Ce i-a facut angajatul unei companii aeriene unui barbat paralizat
Un om de afaceri din Marea Britanie, ramas paralizat de la gat in jos in urma unui accident, a fost umilit de un angajat al unei companii aeriene, care nu i-a permis sa urce in avion.
Martin Sabry, de 39 de ani, nu a fost lasat sa calatoreasca in avionul firmei easyJet, desi el se numara printre clientii fideli ai companiei.
De data aceasta insa, cand a vrut sa se imbarce pe o cursa spre Franta, de la aeroportul Gatwick, un angajat i-a spus ca nu poate urca in avion, daca nu poate merge singur pana la iesirea de urgenta, asa cum prevede regulamentul.
Mai mult, pentru ca barbatul refuza sa accepte discriminarea si sa coboare din avion, desi cumparase bilet, angajatul l-a obligat sa citeasca cu voce tare prevederile regulamentului, care cerea ca toti pasagerii sa poata merge spre iesirea de urgenta, in caz de accident.
Martin calatoreste frecvent, la fiecare 5-6 saptamani, in interes de serviciu si spune ca nu a mai avut asemenea probleme pana acum, cu nicio companie aeriana.
Dupa ore de intarziere, Martin a reusit sa discute cu managerul companiei, care si-a cerut scuze si i-a oferit un alt zbor, plus un taxi, care sa-l duca la destinatie, in Montpellier.
Oficialii precizeaza ca regulamentul firmei a fost prost inteles de unii angajati si ca persoanele cu handicap, daca se pot deplasa singure spre iesirea de urgenta, indiferent daca merg sau folosesc un scaun cu rotile, pot calatori fara probleme.
Saptamana trecuta, easyJet a fost amendata de o instanta franceza, pentru situatii similar, in care pasagerii cu handicap nu au fost lasati sa se imbarce in avion.