Amenda uriasa pentru britanicul care a inselat sistemul public de transport. Cum a reusit sa-si cumpere o masina de lux
Managerul unui fond speculativ britanic a fost amendat cu 42.550 de lire (51.500 de euro), dupa ce s-a descoperit ca a calatorit fraudulos, exploatand o bresa in sistemul de taxare timp de 5 ani.
Barbatul, a carui identitate nu a fost dezvaluita, face zilnic naveta din Stonegate, comitatul East Sussex, in Londra. Recent, el si-a reinnoit abonamentul de transport pentru prima data, din 2008, dupa ce a fost prins si amendat. In plus, el a platit si contravaloarea procedurilor juridice, de 450 de lire, scrie publicatia The Metro.
Metroul londonez practica tarife diferentiate in functie de rutele pe care le folosesc calatorii, acestia fiind nevoiti sa valideze cardurile de calatorie in punctele intermediare de pe traseu.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Barbatul obisnuia sa nu valideze cardul de calatorie in statia din orasul Stonegate, deoarece aici nu erau instalate bariere pentru calatori, ci doar in statia de destinatie, din centrul Londrei. Astfel, la fiecare calatorie, barbatul era taxat zilnic cu doar 7,2 lire, in loc sa plateasca 17,5 lire, contravaloarea reala a calatoriei. Un abonament lunar pe ruta pe care circula acesta se ridica la 436 de lire.
Compania feroviara Southeastern a declarat ca barbatul a fost prins in noiembrie 2013, de un controlor care l-a observat in statia de destinatie.La cinci zile dupa ce a fost prins, barbatul si-a reinnoit abonamentul, ceea ce i-a facut pe reprezentantii companiei de transport sa creada ca acesta i-a inselat timp de cinci ani.
Chiar daca nu si-a recunoscut vina, barbatul s-a oferit sa rezolve incidentul in afara Instantei si a platit toata amenda in decurs de trei zile dupa ce a fost notificat de de compania de transport.
"Toti clientii au posibilitatea de a rezolva aceste probleme in afara instantelor, in cazul in care accepta sa plateasca tarifele de penalizare impuse de noi", a declarat un reprezentant al companiei Southeastern.