A comandat un brad pentru primul Craciun al fiicei sale. Surpriza de care a avut parte o mama din Marea Britanie
![brad](https://image.stirileprotv.ro/media/images/1920x1080/Dec2016/61853332.jpg)
Incantata ca fiica ei de 11 luni va petrece primul sau Craciun, o tanara de 22 de ani din comitatul britanic Oxfordshire a comandat un brad de la supermarketul Argos. Atunci cand a ajuns coletul, femeia a avut parte de o surpriza extrem de neplacuta.
Poza de pe ambalaj, in care pomul artificial arata simetric si mai ales bine incarcat cu crengute, nu avea nicio legatura cu bradul din cutie. Dupa asamblare, acesta arata jumulit si cu foarte multe ramuri lipsa, lucru care a facut-o pe clienta sa exclame: "Am senzatia ca jumatate din bradul meu a fost uitat in fabrica", relateaza Daily Mail.
Fara sa stea pe ganduri, Zoe McAllister a scris o plangere pe pagina de Facebook a magazinului Argos la care a adaugat si doua imagini, cu reclama si cu produsul propriu-zis: "Am cumparat bradul de la unul din magazinele voastre. Dupa cum puteti vedea din poze, nu arata deloc precum cel din reclama. Am senzatia ca jumatate din bradul meu a fost uitat in fabrica. Toate decoratiunile din lume n-ar putea repara asa ceva. E putin spus ca sunt dezamagita."
Postarea a primit 13.000 de reactii si peste 3.000 de redistribuiri. Compania i-a raspuns lui Zoe ca isi poate primi banii inapoi daca aduce produsul inapoi, cu tot cu bonul fiscal, lucru pe care l-a si facut. Tanara a fost insa foarte dezamagita ca nu a primit nicio explicatie pentru produsul neconform. In final, pentru ca nu isi permitea un brad mai frumos, a decis sa il imprumute pe al fratelui ei, care arata "de 100 de ori mai bine".