(P) Timişoara, oraşul luminii, la inaugurarea Iulius Town. Un nou record mondial, stabilit
Vineri, 30 august 2019, la Timișoara s-a inaugurat Iulius Town, primul proiect mixt din vestul țării, o investiție în valoare de 442 de milioane de euro a companiilor IULIUS și Atterbury Europe.
Timişorenii au răspuns în număr foarte mare provocării lansate de Iulius Town cu ocazia marii inaugurări: aceea de a fi împreună şi de a stabili un nou record mondial Guinness World Records®. Astfel, în faţa clădirii UBC 3, 7.235 de brăţări cu lumini LED au fost aprinse simultan de un public extrem de entuziast, realizând un spectacol emoţionant de culoare şi energie. După ce a doborât recordul mondial, publicul a vibrat pe ritmurile cântate de Feli şi Smiley, iar la final a admirat un impresionant foc de artificii.
Pentru a sărbători inaugurarea Iulius Town, timișorenii au avut parte de trei zile de festival cu evenimente speciale: expoziţie de graffiti „UnderTown” în tunelul auto, cu activări de tip street art, o paradă de structuri mecanizate gigant și show-uri de artă stradală, spectacol Gașca Zurli, înălțări cu balonul cu aer cald, instant tattoos, proiecții 3D sub formă de hologramă pe apă, mosaic photo wall și multe alte surprize.
Situat în centrul Timișoarei, Iulius Town reprezintă cel mai important proiect de real estate inaugurat anul acesta pe piaţa din România, fiind un ansamblu regional, care se adresează Timişoarei, clienţilor din judeţele limitrofe şi celor din ţările din proximitate, Serbia şi Ungaria. Iulius Town este o sumă de recorduri: cea mai mare suprafață de cumpărături din afara Bucureștiului – 120.000 mp, 450 de magazine - și cea mai mare ofertă de spații de birouri clasa A din regiune – peste 100.000 mp.
Branduri internaționale în premieră, cele mai frumoase şi mai noi concepte de magazine disponibile în Europa, o varietate de cafenele și restaurante tematice, cu terase şi privelişte spre zona verde, cinema VIP și cel mai mare centru de fitness din România confirmă Iulius Town drept destinația numărul 1 din vestul ţării pentru shopping, petrecerea timpului liber și socializare.
Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.