Anunțul Boeing despre softul considerat vinovat pentru prăbuşirea a două avioane

×
Codul embed a fost copiat

Boeing depune eforturi disperate pentru a recâştiga încrederea pasagerilor. Compania americană a anunţat că a modificat softul considerat vinovat pentru prăbuşirea a două avioane.

În plus, le va oferi gratuit tuturor clienţilor un sistem de siguranţă suplimentar, care până acum era contracost. În momentul de fată, aeronavele Boeing 737 Max 8 şi 9 nu mai zboară nicăieri în lume şi nu este clar cât va dura această situaţie.

Directorul Administraţiei Federale pentru Aviaţie a fost invitat în Congres pentru a da explicaţii despre felul în care au primit undă verde de zbor aeronavele Boeing 737 Max, implicate în două tragediii aviatice în condiţii foarte asemănătoare, la distanţa de doar 5 luni.

Aleşii americani vor să ştie dacă nu cumva inspectorii federali au fost părtinitori.

Oficialul a explicat ca Administraţia pentru aviaţie se bazează pentru inspecţiile ei şi pe angajaţi Boeing, cum fac mai toate instituţiile de acest tip din lume. În caz contrar, ar trebui să angajeze 10.000 de oameni în plus, iar costurile totale s-ar apropia de două miliarde de dolari.

Citește și
Boeing 737 Max
Prăbușirile Boeing 737 Max: ce trebuia făcut, în 40 de secunde, pentru a evita dezastrul
De ce nu mai poate statul român să recupereze nimic de la Dan Voiculescu, Ovidiu Tender și Puiu Popoviciu. Sentințele care le-au salvat milionarilor peste 250 de milioane de euro

Congresmenii au mai vrut să afle de ce instituţia a decis aşa de târziu să reţină la sol aeronavele controversate.

Anchetele accidentelor aviatice din Etiopia şi Indonezia, soldate cu aproape 300 de morţi, nu sunt finalizate. Experţii au dat însă vina pe un senzor de siguranţă, care a forţat avioanele să zboare în jos.

Boeing insistă că aeronavele sale sunt sigure şi a anunţat că a reprogramat un soft al aeronavelor 737 MAX, pentru a preveni ca date eronate să declanşeze sistemul de siguranţă.

În plus, compania a anunţat că va instala gratuit pe toate aeronavele 737 Max un sistem de siguranţa suplimentar, care până acum era oferit contracost şi pe care cele două aparate prăbuşite nu-l aveau. Acesta are scopul de a-i avertiza pe piloţi atunci când senzorii transmit alerte contradictorii.

Mike Sinnett, vicepreşedinte Boeing: "Colaborăm cu clienţii noştri şi cu autorităţile de reglementare din toată lumea ca să restabilim încrederea în compania noastră."

În plus, Boeing şi-a luat angajamentul de a instrui piloţii privind noile modificări.

Abonați-vă gratuit la newsletter-ul Știrile Pro TV de pe WhatsApp. Primiți în fiecare zi cele mai importante știri pe telefon! 

Pe Instagram-ul Știrile ProTV găsiți imaginile momentului din România, dar și din lume!  

CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
Citește și...
Aterizare de urgență a unui Boeing 737 MAX 8. Ce s-a descoperit la unul din motoare
Aterizare de urgență a unui Boeing 737 MAX 8. Ce s-a descoperit la unul din motoare

Un avion Boeing 737 MAX 8, aparținând companiei americane Southwest și fără pasageri la bord, a făcut o aterizare de urgență pe aeroportul din Orlando, Florida.

Prăbușirile Boeing 737 Max: ce trebuia făcut, în 40 de secunde, pentru a evita dezastrul
Prăbușirile Boeing 737 Max: ce trebuia făcut, în 40 de secunde, pentru a evita dezastrul

Piloții au la dispoziție 40 de secunde pentru a remedia o eroare care apare la sistemul automat al aparatelor de zbor Boeing 737 Max, arată simulările.

Recomandări
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș

Au fost găsite, duminică, trupurile celor două fete din România luate de ape vineri, în Italia, după o viitură pe râul Natisone.

După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă
După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă

„Pe drum spre Europa” partea I. Uniunea Europeană ne-a pus la dispoziție peste 20 de miliarde de euro din 2007 și până în prezent ca să ne modernizăm infrastructura.

Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”
Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”

Într-o lume în care vârsta este privită de multe ori ca o barieră, un nou studiu aduce în discuție ideea că bătrânețea reprezintă, de fapt, mai mult o problemă de percepție.