(P) De ce își schimbă unul dintre cele mai răspândite lanțuri de cafenele to go din România numele?

cafenea
Pro TV

Dacă ați vizitat în ultimii ani Bucovina cu siguranță, ați sesizat trecând prin localitățile din regiune numărul mare de cafenele cu un logo roșu, B-Caffe.

Ori poate că v-ați întâlnit cu brandul Zireto de curând în Iași, Oradea sau Bacău. Aceste două nume au ceva în comun: reprezintă aceeași companie.

Dacă ați vizitat în ultimii ani Bucovina cu siguranță ați sesizat trecând prin localitățile din regiune numărul mare de cafenele cu un logo roșu, B-Caffe. Ori poate că v-ați întâlnit cu brandul Zireto de curând în Iași, Oradea sau Bacău. Aceste două nume au ceva în comun: reprezintă aceeași companie.

Povestea începe în 2017 când în Suceava era lansat brandul B-Caffe. O companie care vindea băuturi calde și reci pe bază de cafea premium, produsă de o firmă cu tradiție din Italia. Modelul de business adoptat era unul de tip fast quality coffe, adică plăcerea unei cafele de cea mai bună calitate, servită rapid în varianta to go și la prețuri accesibile. Curând, acest mic brand local avea să devină un lanț de cafenele răspândit în toată zona de Nord-Est a țării.

5 ani mai târziu și după 64 de locații deschise în întreaga țară, compania a simțit nevoia unui rebranding care să țină pasul cu această evoluție accelerată. Vechiul brand, B-Caffe, este un nume cunoscut în comunitățile din Bucovina și împrejurimi. Acesta a avut un succes deosebit atât în marile orașe, cât și în localitățile rurale sau urbane mai mici în care a pătruns. B-Caffe a fost un concept inovator care a reușit să strângă mici comunități de pasionați de cafea în afara granițelor municipale unde erau în mod uzual întâlnite. Accesibilitatea cafelei de calitate, atât în ceea ce privește locația geografică, cât și prețul, au făcut din B-Caffe un brand simbol cu care multe persoane asociază începutul de zi.

Citește și
De ce nu mai poate statul român să recupereze nimic de la Dan Voiculescu, Ovidiu Tender și Puiu Popoviciu. Sentințele care le-au salvat milionarilor peste 250 de milioane de euro

Însă extinderea rapidă către restul țării este prevăzută de către conducerea companiei, iar semnalele sunt deja acolo. Lanțul de cafenele poate fi găsit în prezent în șapte județe din țară și vizează expansiunea către Sud-Est și Vest. Astfel, ca o consecință a creșterii numărului de locații, dar și ca o pregătire pentru dezvoltarea anticipată, a fost decisă schimbarea numelui în Zireto.

Locațiile deschise anul acesta, printre care și cele din orașele Iași, Bacău și Oradea, au fost inaugurate deja sub brandul Zireto. Celelalte locații existente își schimbă treptat identitatea, ajungând rapid de la B la Z. Calitatea produselor, gustul autentic și relațiile consolidate cu brandul vechi vor rămâne aceleași, ne asigură CEO-ul companiei, Severin Tcaciuc Jr. Acesta susține că: „Dorința noastră de a ne extinde pe plan național și de ce nu, la nivel european, este dovada necesității de a ne adapta contextelor noi create. Astfel, pentru a pregăti brandul să poată concura cu marii competitori de pe piețele noi avem nevoie de o identitate care să surprindă exact ceea ce transmite compania noastră: inovație, modern, calitate, accesibilitate. Schimbarea identității de brand a urmat natural creșterii extraordinare pe care am avut-o în cei cinci ani de B-Caffe și știm că Zireto ne va aduce și mai mult de atât.”
Rebrandingul vine ca un răspuns la nevoia de adaptare a companiei la peisajul tot mai larg de afaceri în care își face loc. Noul brand Zireto vine dintr-o nevoie de modernizare, acesta purtând în continuare în spatele său o poveste de succes a unei companii românești care în aceste vremuri instabile reușește să se dezvolte și să anticipeze cu entuziasm viitorul.

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Rolul unui invertor Huawei SUN2000 5KTL L1 într-un sistem fotovoltaic!
(P) Rolul unui invertor Huawei SUN2000 5KTL L1 într-un sistem fotovoltaic!

Într-o lume în care energia verde devine din ce în ce mai importantă, sistemele fotovoltaice câștigă popularitate datorită beneficiilor lor ecologice și economice.

(P) Vinul Jidvei susține arta românească la un eveniment cinematografic de prestigiu
(P) Vinul Jidvei susține arta românească la un eveniment cinematografic de prestigiu

Suntem deosebit de onorați de a fi alături de regizorul Tudor Giurgiu și de echipa sa, la prezentarea filmului NASTY la cea de-a 77-a ediție a prestigiosului Festival Internațional de Film de la Cannes.

(P) Drumul către noi standarde naționale de calitate pentru îngrijirea oncologică la Romanian Healthcare Conference & Expo
(P) Drumul către noi standarde naționale de calitate pentru îngrijirea oncologică la Romanian Healthcare Conference & Expo

Potrivit Uniunii Europene, unul din șase decese din România este cauzat de afecțiuni oncologice. Deși incidența locală a cancerului este sub media UE, mortalitatea este cu 7% peste medie, cu o tendință de creștere constantă în ultimii 10 ani.

Recomandări
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș

Au fost găsite, duminică, trupurile celor două fete din România luate de ape vineri, în Italia, după o viitură pe râul Natisone.

După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă
După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă

„Pe drum spre Europa” partea I. Uniunea Europeană ne-a pus la dispoziție peste 20 de miliarde de euro din 2007 și până în prezent ca să ne modernizăm infrastructura.

Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”
Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”

Într-o lume în care vârsta este privită de multe ori ca o barieră, un nou studiu aduce în discuție ideea că bătrânețea reprezintă, de fapt, mai mult o problemă de percepție.