ePlan. Dan Vîrtopeanu, fondator Breeze Mobile: „Noi am ținut o evoluție a penetrării smartphone timp de 10 ani”

×
Codul embed a fost copiat

Invitatul de astăzi al emisiunii ePlan are peste 20 de ani de experiență în digital, marketing și comunicare în mediul mobile.

Este speaker și trainer la diferite evenimente locale și internaționale, iar de 10 ani este fondatorul Breeze Mobile, agenție de comunicare digitală.

Povesteam, în 2015, de fiecare dată când vorbeam despre mobile, ne raportam la tot felul de studii, cifre de piață, care arătau trendul de creștere, ce înseamnă pentru ecommerce. În prezent mai este cazul să ne uităm la studii sau a devenit deja o normalitate?

Dan Vîrtopeanu:Cifrele ajută întotdeauna și pot să-ți dea niște idei și, mai ales, să-ți arate unde poți să faci mai bine. Este foarte adevărat, noi am ținut o evoluție a penetrării smartphone-ului cred că pe 10 ani, 2007-2017, pentru că lumea încă nu credea că există atât de multe telefoane inteligente pe care să le poată folosi în partea de comunicare. Dacă mă gândesc retrospectiv, s-au dat foarte multe cifre care erau disponibile în perioadele de început. Acum există și cifre care ne arată interes mare în folosirea telefonului mobil. Cel mai recent exemplu este Black Friday”.

Interviul integral cu Dan Vîrtopeanu, fondatorul Breeze Mobile, în emisiunea ePlan.

Citește și
eplan
CEO-ul adLemonade, Anabela Luca, invitată la ePlan. „Se cumpără mult mai mult online, consumatorul a devenit mult mai educat”
De ce nu mai poate statul român să recupereze nimic de la Dan Voiculescu, Ovidiu Tender și Puiu Popoviciu. Sentințele care le-au salvat milionarilor peste 250 de milioane de euro

 

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
Citește și...
Irina Pencea, Chief Marketing Officer eMag, despre ediția cu numărul 12 de Black Friday: „Oamenii au așteptat asta”
Irina Pencea, Chief Marketing Officer eMag, despre ediția cu numărul 12 de Black Friday: „Oamenii au așteptat asta”

Cu o experiență de peste 23 de ani în marketing și comunicare, invitatul de astăzi al emisiunii ePlan s-a alăturat echipei eMag în iunie 2022 pe poziția de Chief Marketing Officer.

CEO-ul adLemonade, Anabela Luca, invitată la ePlan. „Se cumpără mult mai mult online, consumatorul a devenit mult mai educat”
CEO-ul adLemonade, Anabela Luca, invitată la ePlan. „Se cumpără mult mai mult online, consumatorul a devenit mult mai educat”

Anabela Luca, CEO adLemonade și trainer certificat Google, a fost invitată în emisiunea ePlan, realizată de Andrei Radu.

Antreprenorul Alex Dona, invitat la ePlan. Un proiect lansat în perioada pandemiei de Covid-19 ”crește spectaculos”
Antreprenorul Alex Dona, invitat la ePlan. Un proiect lansat în perioada pandemiei de Covid-19 ”crește spectaculos”

Alex Dona, specialist în comunicare și branding, pasionat de inovare și co-fondator desprevin și winedeals, a fost invitat în emisiunea ePlan, realizată de Andrei Radu.  

Recomandări
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș

Au fost găsite, duminică, trupurile celor două fete din România luate de ape vineri, în Italia, după o viitură pe râul Natisone.

După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă
După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă

„Pe drum spre Europa” partea I. Uniunea Europeană ne-a pus la dispoziție peste 20 de miliarde de euro din 2007 și până în prezent ca să ne modernizăm infrastructura.

Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”
Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”

Într-o lume în care vârsta este privită de multe ori ca o barieră, un nou studiu aduce în discuție ideea că bătrânețea reprezintă, de fapt, mai mult o problemă de percepție.