„Lăsaţi-vă surprinşi de România!”, campanie outdoor de promovare turistică a țării noastre în Paris | FOTO

paris
Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului / Facebook

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului a demarat o campanie outdoor de promovare a României ca destinaţie turistică în Franţa, desfăşurată în perioada 6-26 septembrie, pe străzile din Paris.

 

Obiectivul principal al campaniei este atragerea unui număr tot mai mare de turişti francezi.

Potrivit unui comunicat al MEAT, campania outdoor are, astfel, scopul de a atrage atenţia publicului francez asupra României ca destinaţie turistică şi de a transmite un mesaj de impact, cu accent pe patrimoniul cultural şi natural al ţării noastre. Acţiunea se derulează în două etape: prima a constat în afişarea, în perioada 6 - 12 septembrie, a două imagini reprezentative pentru ţara noastră pe 103 panouri publicitare de mari dimensiuni (8 metri pătraţi), în punctele cheie din centrul Parisului, iar a doua etapă, care se desfăşoară în perioada 13 - 26 septembrie, a vizat colantarea celor 17 autobuze turistice folosite pentru vizitarea punctelor cheie din capitala franceză.

Conform estimărilor iniţiale, campania va beneficia de o expunere semnificativă. Toate panourile se găsesc în poziţii cu vizibilitate mărită în oraş, unul dintre acestea aflându-se chiar pe celebrul bulevard Champs-Elysees.

Citește și
Omagiu adus de PSG lui Marco Verratti
Momente emoționante pe stadion. Omagiu adus de PSG lui Marco Verratti. VIDEO
De ce nu mai poate statul român să recupereze nimic de la Dan Voiculescu, Ovidiu Tender și Puiu Popoviciu. Sentințele care le-au salvat milionarilor peste 250 de milioane de euro

Se estimează, totodată, că această etapă a campaniei va ajunge la peste 15 milioane de persoane, din care aproximativ 2,5 milioane din rândul francezilor cu studii superioare şi un buget mare pentru vacanţe şi călătorii.

În ceea ce priveşte a doua etapă, cele 17 autobuze turistice vor circula pe cea mai populară rută turistică din Paris, trecând pe lângă principalele obiective şi atracţii ale oraşului. Conform cercetării iniţiale, reţeaua de autobuze turistice oferă cea mai mare vizibilitate pe piaţa pariziană, cu aproximativ 27 de milioane de vizualizări pe acest traseu pe durata celor două săptămâni de campanie.

Totodată, este important de menţionat că perioada de desfăşurare a campaniei coincide cu începutul Cupei Mondiale de Rugby, al treilea cel mai mare eveniment sportiv la nivel mondial după Campionatul Mondial de Fotbal şi Jocurile Olimpice, organizat în acest an în Franţa. La acest eveniment sunt aşteptaţi peste 3 milioane de turişti, care vor intra şi ei în contact cu mesajele de promovare ale României ca destinaţie turistică”, se mai arată în comunicatul MEAT.

Piaţa franceză reprezintă o piaţă prioritară pentru România, conform statisticilor oficiale Franţa clasându-se în topul primelor 10 ţări ai căror cetăţeni vizitează ţara noastră. Totodată, Consiliul de Brand Turistic Naţional situează Franţa printre cele şapte ţări declarate ca fiind prioritare pentru promovarea turistică externă, alături de state precum Italia, Germania, Regatul Unit, Israel, Spania sau Polonia.

Parisul, ales pentru desfăşurarea campaniei, este al doilea pol economic urban european, al şaselea oraş ca mărime la nivel mondial şi unul dintre cele mai vizitate oraşe din lume, cu un număr estimat de 17 milioane de turişti.

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
Citește și...
Echipa feminină de tenis de masă a României luptă pentru aurul european și calificarea la Jocurile Olimpice de la Paris
Echipa feminină de tenis de masă a României luptă pentru aurul european și calificarea la Jocurile Olimpice de la Paris

Echipa feminină de tenis de masă a României, vicecampioană europeană en-titre, luptă, duminică, pentru aurul european şi calificarea la JO de la Paris.

 

Momente emoționante pe stadion. Omagiu adus de PSG lui Marco Verratti. VIDEO
Momente emoționante pe stadion. Omagiu adus de PSG lui Marco Verratti. VIDEO

Clubul Paris Saint-Germain i-a adus un omagiu emoţionant lui Marco Verratti, vineri seară, înainte de meciul cu OGC Nice. Mijlocaşul italian a câştigat 30 de trofee în 11 sezoane şi 416 meciuri jucate la PSG.

Surse: Un român care făcea alba-neagra la Paris și era dat în urmărire internațională a fost prins de polițiști
Surse: Un român care făcea alba-neagra la Paris și era dat în urmărire internațională a fost prins de polițiști

Polițiștii din cadrul Serviciului de Investigații Criminale Bacău, împreună cu polițiștii din Moinești, au depistat un român, vineri, care era urmărit la nivel internațional.

Putin acuză Comitetul Internațional Olimpic de politizarea sportului. ”Nu ar trebui să divizeze, ci să unească oamenii”
Putin acuză Comitetul Internațional Olimpic de politizarea sportului. ”Nu ar trebui să divizeze, ci să unească oamenii”

Preşedintele rus Vladimir Putin a acuzat, marţi, Comitetul Internaţional Olimpic de politizare a sportului, în timp ce acesta analizează o decizie privind participarea sportivilor ruşi la Jocurile de anul viitor de la Paris, relatează Reuters.

Franța a învins Noua Zeelandă în meciul de deschidere al Cupei Mondiale de rugby. Macron, huiduit pe
Franța a învins Noua Zeelandă în meciul de deschidere al Cupei Mondiale de rugby. Macron, huiduit pe "Stade de France"

Echipa națională de rugby a Franței a învins, vineri seara, la Paris, reprezentativa similară a Noii Zeelande, scor 27-13, în meciul de dceschidere al Cupei Mondiale.

Recomandări
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș

Au fost găsite, duminică, trupurile celor două fete din România luate de ape vineri, în Italia, după o viitură pe râul Natisone.

După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă
După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă

„Pe drum spre Europa” partea I. Uniunea Europeană ne-a pus la dispoziție peste 20 de miliarde de euro din 2007 și până în prezent ca să ne modernizăm infrastructura.

Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”
Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”

Într-o lume în care vârsta este privită de multe ori ca o barieră, un nou studiu aduce în discuție ideea că bătrânețea reprezintă, de fapt, mai mult o problemă de percepție.