Grupul Renault vrea să se reorganizeze în jurul a patru mărci. Dacia este una dintre ele

Ministrul Economiei: Dacia și Ford vor reporni producția de autovehicule pe 4 mai
Inquam/ Adel Al-Haddad

Producătorul auto francez Renault a anunţat joi un plan destinat reorganizării grupului în jurul mărcilor sale, şi nu în funcţie de zone geografice, pe care le va regrupa în patru unităţi de business: Renault, Dacia, Alpine şi New Mobility.

Potrivit Renault, acest proiect vizează crearea unei structuri organizaţionale mai simple şi mai orientate spre rezultate, dar care să întărească coeziunea, motivaţia şi sentimentul de apartenenţă al echipelor grupate pe mărci.

"Compania trebuie să facă trecerea de la o căutare a volumelor la o căutare de valoare şi profitabilitate. Organizarea în jurul a patru mărci puternice va permite lucrul într-un mod mai simplu, mai orientat spre pieţe şi spre consumatori, în căutarea celui mai bun rezultat posibil. Acest lucru este esenţial pentru revenirea grupului", a declarat noul director general de la Groupe Renault, Luca de Meo, potrivit Agerpres.

În cadrul acestui proiect, procesul de reflecţie cu privire la crearea, organizarea şi implementarea noilor unităţi de business va fi pilotat de Luca de Meo, CEO-ul grupului pentru Renault, Denis Le Vot pentru Dacia, Cyril Abiteboul pentru Alpine şi Clotilde Delbos pentru New mobilities.

Renault precizează că, imediat ce va fi finalizat, planul de reorganizare va fi comunicat şi reprezentanţilor angajaţilor.

Citește și
Dacia Spring: Design îndrăzneț pentru cea mai ieftină mașină electrică din Europa
Dacia Spring: Design îndrăzneț pentru cea mai ieftină mașină electrică din Europa
De ce nu mai poate statul român să recupereze nimic de la Dan Voiculescu, Ovidiu Tender și Puiu Popoviciu. Sentințele care le-au salvat milionarilor peste 250 de milioane de euro

Constructor de automobile din 1898, Grupul Renault este prezent în 134 de ţări şi a vândut 3,8 milioane de vehicule în 2019. Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
Citește și...
Proiectele de infrastructură extrem de importante pentru industria românească sunt în impas
Proiectele de infrastructură extrem de importante pentru industria românească sunt în impas

Proiectele de infrastructură extrem de importante pentru industria românească se urnesc foarte greu.

Dacia Spring: Design îndrăzneț pentru cea mai ieftină mașină electrică din Europa
Dacia Spring: Design îndrăzneț pentru cea mai ieftină mașină electrică din Europa

Dacă James May ar prezenta Top Gear în loc de The Grand Tour, ar fi foarte entuziasmat de producătorul român al hatchback-ului subcompact Spring.

Angajați ai uzinei Dacia, confirmați cu coronavirus. Prefect: Sunt puține persoane infectate
Angajați ai uzinei Dacia, confirmați cu coronavirus. Prefect: Sunt puține persoane infectate

Prefectul Judeţului Argeş, Emanuel Soare, afirmă că numărul cazurilor de COVID-19 înregistrate la Uzinele Dacia de la Mioveni nu este îngrijorător.

GALERIE FOTO. Poliţia Română cumpără peste 6.700 de maşini Dacia
GALERIE FOTO. Poliţia Română cumpără peste 6.700 de maşini Dacia

Poliţia Română va primi, până la finalul lunii septembrie, peste 6.700 de autovehicule produse de Dacia Renault, fiind vorba în mare parte de  Logan şi Duster. Este cea mai mare achiziție de autospeciale din istoria Ministerului Afacerilor Interne.

Recomandări
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș

Au fost găsite, duminică, trupurile celor două fete din România luate de ape vineri, în Italia, după o viitură pe râul Natisone.

După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă
După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă

„Pe drum spre Europa” partea I. Uniunea Europeană ne-a pus la dispoziție peste 20 de miliarde de euro din 2007 și până în prezent ca să ne modernizăm infrastructura.

Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”
Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”

Într-o lume în care vârsta este privită de multe ori ca o barieră, un nou studiu aduce în discuție ideea că bătrânețea reprezintă, de fapt, mai mult o problemă de percepție.