2000 de bucureșteni s-au întâlnit pentru a privi Luna prin telescop

×
Codul embed a fost copiat

Luna şi misterele ei i-a scos marți seara din casă pe bucureşteni.

Pe lângă cratere şi munţi, cei mici au văzut pe luna cu ajutorul telescoapelor extratereştrii, cosmonauţi.

După ce au stat la cozi destul de lungi, au existat însă şi dezamăgiţi. Maiestuoasă luna a fost privită îndeaproape, cu ajutorul telescoapelor, marți, în Parcul Circului din Bucureşti, pe rând, de aproximativ 2.000 de curioşi mari, dar şi mici.

Craterele lunii, dar şi misterele care o învăluie i-au făcut pe copii să dea frâu liber imaginaţiei.

Fetita: "O bucată de Lună"

Lyride
Lyride: fenomen spectaculos surprins pe cerul Chinei. Praful cometei Thatcher a ars la intrarea in atmosfera
„Ce se întâmplă e nebunie curată. Și-au ieşit din minţi. Sunt ruşinea Rusiei”. Omul interzis în Rusia lui Putin vine la București

Reporter: "Şi cum arată ea?"

Fetita: "Ca o bucată de pepene. Mi-a făcut foame de pepene"

Unele persoane au venit cu propriile telescoape şi le-au pus la dispoziţie pentru curioşi, însă spre dezamăgirea tuturor acestea au fost închise înainte de vreme.

"Am stat o ora la coadă şi ne-au anunţat că domnul pleacă. Eu sunt foarte dezamăgit. Ar mai trebui să stau 2 ore la coadă de la celălalt telescop."

Pentru descoperirea lunii a fost nevoie de trei modele de telescoape şi mai multe exemplare.

Andrei Dumitriu: "Numărul este foarte ridicat de astro-curioşi şi ajungem la numărul de 7 telescoape."

Pe lângă Lună, dacă cerul este senin, până la jumătatea lunii august se pot observă ploi de stele.

O tânără gimnastă murit la doar 17 ani. "A luat-o de lângă noi în doar 24 de ore"
Sub suprafata arida si neprimitoare, Luna ascunde rezerve surprinzator de mari de apa. Descoperirea cercetatorilor americani

Cercetatorii cred ca Luna s-a format din resturi rezultate dupa ce un obiect de marimea lui Marte a lovit Pamantul, la inceputul istoriei sistemului nostru solar.

Cerul Chinei s-a umplut de "stele cazatoare". Pasionatii de fenomene astronomice au filmat spectacolul oferit de asa-numitele Lyride, un curent de meteori care a atins apogeul in weekend.

2 din 10 romani cred ca Soarele se invarte in jurul Pamantului, iar al treilea nu stie. Solutia Ministerului Educatiei

Stam foarte prost in materie de educatie stiintifica, arata o cercetare recenta.

A fost descoperit dupa 4.000 de ani in Argentina, iar imaginile fac inconjurul lumii. Ce reprezinta. VIDEO

O echipa de cercetatori de la Asociatia de Astronomie din provincia Chaco, din nordul Argentinei, a descoperit un meteorit, care potrivit primelor masuratori cantareste 30 de tone, astfel incat ar putea fi al doilea cel mai mare din lume, relateaza EFE.

Israelul a atacat Iranul. Presa iraniană anunță că „nu au fost raportate daune sau explozii la scară largă”

Israelul a lansat joi noapte un atac asupra Iranului, după acțiunea din weekend asupra teritoriului său. Explozii puternice s-au auzit în centrul țării, în orașul Isfahan, în apropierea unei baze militare.

Moment istoric la căile ferate. S-a lansat în sfârșit licitația de 300 de milioane de euro pentru un tronson foarte aglomerat

Compania Națională de Căi Ferate CFR SA a lansat vineri licitația pentru modernizarea căii ferate Constanța-Mangalia, după mai multe amânări.

Cristian Pîrvulescu: A fost un atac ”farmaceutic”al Israelului, Iranul se va preface că nu a existat nimic

Israelul a lansat vineri dimineață un atac asupra Iranului, după atacurile iraniene asupra teritoriului său de la sfârşitul săptămânii trecute.