Șapte milioane de dolari costă anul acesta să difuzezi un clip publicitar de doar 30 de secunde în pauza de la Super Bowl

×
Codul embed a fost copiat

Șapte milioane de dolari, atât costă anul acesta să difuzezi un clip publicitar de doar 30 de secunde în pauza de la Super Bowl.

Dat fiind prețul colosal, companiile americane depun eforturi uriașe pentru a găsi reclama câștigătoare, care să fie pe placul publicului și să le crească vânzările.

Companiile americane au pariat și anul acesta pe starurile de la Hollywood și din lumea muzicii când și-au gândit reclamele care vor fi difuzate în pauza de la Super Bowl.

Angeline Scheinbaum, specialist în publicitate: „Anul acesta vom vedea mai multe vedete, dar companiile vor depune eforturi suplimentare pentru a se asigura că starul ales se potrivește cu mesajul reclamei.”

În jur de 110 milioane de americani vor privi mult așteptata finală a Campionatului de Fotbal American, așa că, pentru producători și pentru companiile de publicitate miza e uriașă... și prețul pe măsură. Costă 7 milioane de dolari să difuzezi 30 de secunde de reclamă.

Citește și
Taylor Swift
Susținătorii lui Donald Trump se așteaptă ca Taylor Swift să-și declare sprijinul pentru Joe Biden la Super Bowl LVIII
De ce nu mai poate statul român să recupereze nimic de la Dan Voiculescu, Ovidiu Tender și Puiu Popoviciu. Sentințele care le-au salvat milionarilor peste 250 de milioane de euro

Derek Rucker, profesor de marketing la Kellogg School of Management de la Universitatea Northwestern: „E o competiție acerbă când vine vorba de reclame, fiindcă fiecare companie dă ce are mai bun. E o investiție costisitoare.”

Jeanine Poggi, jurnalist: „Cred că anul acesta vom vedea același gen de reclame ca în ultimii doi ani, reclame cu celebrități, reclame pline de umor, într-un stil dezinvolt. Mesajul e: distrați-vă și bucurați-vă de meci. Anul acesta nu vezi vedea reclame serioase sau cu mesaj controversat.”

În schimb, companiile au readus în prim plan personaje care și-au dovedit succesul la edițiile trecute.

Jeanine Poggi, editor Ad Age: „Caii Clydesdale și câinele fac din nou echipă pentru Budweiser. Se întoarce și bebelușul de la E-Trade, companiile continuă să folosească animale și copii, elemente preferate de consumatori.”

Pe de altă parte, ediția 58 a Super Bowl se remarcă și prin faptul că unul din jucători e partenerul cântăreței Taylor Swift.

Angeline Scheinbaum, specialist în publicitate: „Super Bowl 58 pare să fie ediția vedetelor. O avem pe Taylor Swift și tot ce presupune prezența ei pe stadion. Vedem un nou tip de public, așa numiții Swifties (admiratorii lui Taylor Swift). Nu doar generațiile tinere, ci și femeile încep să aibă interes pentru acest sport.”

Finala Campionatului de Fotbal american va avea loc duminică, în Las Vegas.

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
Citește și...
Preşedintele Biden a refuzat interviul de dinaintea Super Bowl, pentru al doilea an consecutiv
Preşedintele Biden a refuzat interviul de dinaintea Super Bowl, pentru al doilea an consecutiv

Un interviu cu preşedintele SUA în orele dinaintea Super Bowl a devenit o tradiţie în ultimele decenii.

Susținătorii lui Donald Trump se așteaptă ca Taylor Swift să-și declare sprijinul pentru Joe Biden la Super Bowl LVIII
Susținătorii lui Donald Trump se așteaptă ca Taylor Swift să-și declare sprijinul pentru Joe Biden la Super Bowl LVIII

Susținătorii lui Donald Trump așteaptă Super Bowl - marea finală a campionatului de fotbal american - mai ceva decât fanii acestui sport.

Emoții privind prezența lui Taylor Swift la Super Bowl. Va reuși vedeta să ajungă la timp pentru a-şi încuraja iubitul
Emoții privind prezența lui Taylor Swift la Super Bowl. Va reuși vedeta să ajungă la timp pentru a-şi încuraja iubitul

Taylor Swift ar putea zbura de la Tokyo la Las Vegas la timp pentru Super Bowl, potrivit Ambasadei Japoniei.  

Usher, vedeta spectacolului din pauza Super Bowl 2024. „Aceasta este onoarea vieţii mele” | VIDEO
Usher, vedeta spectacolului din pauza Super Bowl 2024. „Aceasta este onoarea vieţii mele” | VIDEO

NFL a anunţat că Usher va fi vedeta show-ului din pauza meciului de la următorul Super Bowl. Meciul este programat în data de 11 februarie 2024, la Las Vegas.

 

 

Recomandări
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș

Au fost găsite, duminică, trupurile celor două fete din România luate de ape vineri, în Italia, după o viitură pe râul Natisone.

După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă
După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă

„Pe drum spre Europa” partea I. Uniunea Europeană ne-a pus la dispoziție peste 20 de miliarde de euro din 2007 și până în prezent ca să ne modernizăm infrastructura.

Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”
Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”

Într-o lume în care vârsta este privită de multe ori ca o barieră, un nou studiu aduce în discuție ideea că bătrânețea reprezintă, de fapt, mai mult o problemă de percepție.