La un pas de moarte, după ce a întreținut relații intime cu soțul său. A făcut alergie

Ultima actualizare: 09-11-2019 09:46
ambulanta SUA

O femeie din Statele Unite a fost la un pas de moarte din cauza unei alergii puternice, după ce a întreținut relații intime cu soțul său. Femeia era alergică la un medicament pe care l-a luat bărbatul pentru tratarea unei infecții.

 

Cazul bizar a ajuns în prestigiosul Jurnal de Medicină din SUA. Potrivit raportului, femeia a început să se simtă amețită și să aibă mâncărimi la mâini și la picioare din cauza unui medicament pe care îl luase bărbatul, scrie The Independent.

Penicilina, substanța activă din medicament, a ajuns în sperma bărbatului, ulterior, provocându-i șocul anafilactic soției acestuia. 

În cele din urmă, starea femeii s-a îmbunătățit, însă i s-a recomandat să se abțină de la contactul sexual cu partenerul de viață până la o săptămână după ce acesta își termină tratamentul.

 

Parteneri