Au iesit cu cortul la iarba verde, dar au ajuns la spital. Greseala pe care au comis-o parintii

Ultima actualizare: 01-09-2016 07:13
Cort

Familia, care era la un picnic, la iarba verde, gatea micul-dejun cand a inceput sa ploua si a decis sa aduca gratarul inauntrul cortului.

Cei 5 membri ai familiei se afla acum in spital, fiind sub tratament, acestia fiind suspectati de intoxicare cu monoxid de carbon, dupa ce au folosit gratarul in cort, relateaza The Mirror

Familia, care era la un picnic in weekend, a inceput sa se simta rau si a sunat la salvare. Pompierii si salvarea au sosist imediat la fata locului.

Un reprezentant al pompierilor a declarat:” Se pare ca micul-dejun era gatit pe gratar in afara cortului. Cand a inceput sa ploua, gratarul a fost dus inauntru. Dupa ceva timp, 2 membri ai familiei s-au simtit rau si au sunat la salvare. In total, 5 oameni au fost transportati la spital pentru a li se face analize, din cauza intoxicarii cu monoxide de carbon”.
 

Parteneri
VIDEO PROTVPLUS.RO