Reactia provocata de un medicament pe care il iau toti copiii. Fetita de 2 ani a stat 10 zile la Terapie Intensiva

Dată publicare: 10-08-2014 17:35
Dată actualizare: 13-08-2014 06:56


Macey Marsh

O fetita de doar doi ani se lupta sa supravietuiasca, dupa ce a suferit o alergie violenta la o doza de Nurofen.

La cateva ore dupa ce Macey Marsh a luat doza de Nurofen prescrisa de medicul de familie, pe chip i-au aparut rani si basici. Acum, dupa zece zile petrecute la Terapie Intensiva, medicii spun ca "este un miracol" ca este in viata, relateaza The Mirror.

Cosmarul fetitei din Marea Britanie a inceput in urma cu 6 saptamani, cand parintii au dus-o la medicul de familie pentru ca avea o eruptie cutanata, ochii inflamati si se simtea slabita. Medicul a spus atunci ca nu era nimic grav si i-a prescris Nurofen, un analgezic. Parintii i-au dat medicamentul inainte de culcare, dar a doua zi dimineata starea fetitei se agravase foarte mult.

Macey a fost dusa la urgente, iar medicii au spus ca avea scarlatina si i-au prescris un antibiotic. Dupa cateva ore, insa, Macey era plina de rani si basici. Parintii au dus-o la un alt spital, iar un specialist in boli infectioase a diagnosticat-o cu Sindromul Stevens-Johnson, o afectiune rara cauzata de reactia alergica violenta la medicamente. Acest medic a spus ca starea fetitei a fost provocata de Nurofen.

Un purtator de cuvant al companiei care produce Nurofen a declarat: "Ne pare rau sa auzim de starea fetitei si ii dorim insanatosire grabnica. Sindromul Stevens-Johnson este o afectiune rara de cunoscuta, provocata de medicamente. Ii sfatuim pe toti consumatorii sa citeasca cu atentie toate precautiile inainte de a lua un medicament".

Sursa: The Mirror


VIDEO PROTVPLUS.RO