Experimentul esuat al unui profesor de chimie a trimis la spital toata clasa. Cum s-a produs explozia. VIDEO

10-11-2014 17:19


explozie ora de chimie

Experimentul esuat al unui profesor de chimie a trimis o clasa intreaga la spital pentru ingrijiri medicale, dupa rani provocate de cioburi din sticla si iritatii cu substante chimice.

Ahmed Gabr, 38 de ani, trebuia sa le arate elevilor sai dintr-o scoala din Cairo, Egipt, cum se produce o reactie chimica usoara. Numai ca profesorul a gresit cantitatile de reactivi si a produs o explozie care i-a speriat cumplit pe copii, potrivit The Mirror.

Pe inregistrarea video a incidentului se aude cum cativa elevi se roaga in timp ce fug din clasa, in timp ce altii urla de groaza.

Parintii si-au dus copii la spital, unde au primit ingrijiri medicale, dar niciun copil nu a fost ranit grav. Au venit, insa, furiosi la scoala si i-au cerut socoteala profesorului Gabr. O mama, Asim Kanika, 36 de ani, a spus: "Omul acesta e un prost! Este incredibil ca nimeni nu si-a pierdut vreun ochi dupa ce a sarit in aer atata sticla".

Femeia a adaugat: "Este foarte norocos ca niciun copil nu a fost ranit grav. Copiii sunt doar foarte speriati." 

Sursa: The Mirror

VIDEO PROTVPLUS.RO