Doi americani au murit in timp ce faceau sex in masina. Ce s-a intamplat in timpul celor 90 de minute

21-05-2015 17:55

SUA deces - Mirror

Doi americani, David Long, in varsta de 31 de ani, si Violet Iles, in varsta de 25 de ani, au fost gasiti morti in masina, unde au facut sex si s-au intoxicat cu monoxid de carbon.

Cei doi au stat in masina circa 90 de minute si au lasat motorul pornit din cauza frigului de afara, potrivit The Mirror.

Fratele lui David a fost cel care, la 6:40 dimineata, i-a gasit pe cei doi in masina. "L-am scos din masina si am incercat sa-i acord primul ajutor, in timp ce vorbeam cu medicii la telefon", a spus barbatul.

Politistii, in urma acestui caz, au repetat sfatul pe care il dau mereu: niciodata sa nu inchideti geamurile masinii, atunci cand motorul este pornit.

O autopsie va fi facuta pentru a determina daca cei doi aveau alcool sau substante interzise in sange.

Sursa: The Mirror

Tags: sua, deces, sex, masina, monoxid,


VIDEO PROTVPLUS.RO