A suferit o reactie alergica din cauza careia trupul a inceput sa-i arda. Medicamentul banal care aproape a ucis-o

23-01-2015 16:22

Yaasmeen Castaneda

O tanara de 19 ani a suferit o reactie alergica puternica la un medicament si timp de o luna viata ei a atarnat de un fir de par.

Yaasmeen Castaneda, din California, era racita si durerea de gat o chinuia de cateva zile, cand a luat antibioticele prescrise de medici pentru prietena ei. La scurt timp dupa ce a luat medicamentele, trupul ei a inceput sa arda din interior spre exterior. Dupa patru zile, tanara a fost internata in spital cu trupul plin de vezicule si a fost conectata la un aparat de respiratie artificiala, pentru ca se sufoca, relateaza Daily Mail.

Medicii si-au dat seama ca Yaasmeen a facut o reactie alergica numita Sindromul Stevens-Johnson. La cateva zile dupa internare, trupul ei avea arsuri pe 90 la suta din suprafata, medicii fiind nevoiti sa o acopere in totalitate cu bandaje, pentru ca exista un risc imens de infectie.

Timp de 52 de zile, tanara de 19 ani, care este mama unei fetite de 5 luni, a stat la terapie intensiva. Din fericire, organismul a raspuns la tratament, iar joi a fost externata dupa aproape doua luni de spitalizare.

Semnele reactiei alergice inca sunt vizibile, iar Yaasmeen isi va reveni complet dupa cateva luni.

Sursa: Daily Mail


VIDEO PROTVPLUS.RO