(P) Pregătite să facă faţă oricărei situaţii extreme pe mare – corvetele Fincantieri

Ultimul update: Miercuri 28 Noiembrie 2018 10:13
Data publicarii: Luni 09 Iulie 2018 15:46
Categorie: a
corvetele Fincantieri

Construcţia de nave militare este, în zilele noastre, o misiune dificilă care nu poate fi considerată îndeplinită dacă produsul final nu răspunde standardelor de performanţă din ce în ce mai ridicate şi provocărilor tot mai mari.

Grupul italian Fincantieri are deja un portofoliu impresionant: de la nave de luptă şi nave auxiliare sau foarte specializate, la submarine. Fiecare navă este proiectată, construită şi livrată la timp şi în bugetul stabilit, răspunzând tuturor cerinţelor.

Experienţa şi capacitatea companiei de a crea prototipuri îi oferă posibilitatea de livra soluţii personalizate, bazate pe nevoile specifice ale clienţilor.

Navele militare construite de Fincantieri sunt echipate la cele mai înalte standarde operaţionale, dar şi optimizate în ceea ce priveşte costurile.

De aceea, navele Fincantieri sunt gata oricând să facă faţă unor situaţii extreme pe mare.

“Ca lider global în construcţia de nave, suntem gata să contribuim cu tehnologia noastră de ultimă oră la dotarea Forţelor Navale Române, construind cele patru corvete multirol de care au nevoie. Grupul Fincantieri - care este deja prezent în ţară prin subsidiarele noastre VARD, la Brăila şi la Tulcea – vrea să-şi consolideze amprenta în România împărtăşind experienţa uriaşă dobândită în peste două secole, în industria construcţiilor de nave şi transferându-şi tehnologia de care dispune către industria locală. De aceea participăm la această licitaţie pentru înzestrarea Forţelor Navale Române. Suntem încrezători. Dacă Fincantieri va câştiga licitaţia, România va avea oportunitatea să facă parte din reţeaua noastră globală, cu consecinţe importante şi în ceea ce priveşte exporturile”, a declarat Enrico Bonetti, Senior Vice President International Fincantieri Naval Business Unit.

În ceea ce priveşte portofoliul de corvete, Fincantieri construieşte trei modele diferite: Clasa Abu Dhabi, Clasa Comandanti şi corveta Multirole. Pentru fiecare clasă, dimensiunea navei, performanţele, echipamentele şi capabilităţile de transport sunt optimizate pentru a îndeplini roluri diferite: escortă, protecţie, patrulare.

Aceste corvete sunt fiabile, cu performanţe nautice excelente, cu o mare autonomie şi pregătite pentru operaţiuni în larg. Navele sunt proiectate pentru a acomoda diferite versiuni de armament. Forţele Navale din Emiratele Arabe Unite au comandat în 2013 corvete din Clasa Abu Dhabi, în timp ce patru corvete din Clasa Comandanti sunt în serviciul Marinei italiene.

“Angajamentul Fincantieri pentru România este puternic şi pe termen lung. Programul corvetelor ar fi o nouă oportunitate pentru transferul tehnologiei folosite în construcţia de nave militare către operaţiunile noastre din România, la şantierele navale de la Vard Brăila şi Vard Tulcea. Marina italiană este gata oricând să ofere instruire operaţională şi transfer de know-how Forţelor Navale Române, dacă vor avea nevoie şi dacă vor solicita acest lucru”, a precizat Enrico Bonetti.

Fincantieri, prin VARD, construieşte de mulţi ani nave în România. Şantierele din Tulcea şi Brăila sunt de departe cele mai active din România şi lucrează la capacitate maximă, graţie şi dezvoltării sectorului navelor de croazieră.

De-a lungul anilor, compania a investit 150 de milioane de euro în aceste şantiere, pentru a le face competitive şi pentru a le echipa corespunzător, astfel încât să construiască orice model de navă.

De aceea, pot fi considerate printre cele mai moderne şantiere navale din Europa.

“Am făcut deja transfer de tehnologie şi de know-how, avem sute de ingineri proiectanţi în România şi personal calificat. Suntem, deci, pregătiţi să facem următorul pas şi să construim la Brăila şi la Tulcea corvetele de care România are nevoie pentru a-şi asigura securitatea la Marea Neagră”, a subliniat Enrico Bonetti.

corvetele Fincantieri Seymour Hersh, jurnalist castigator al premiului Pulitzer

Sursa: Pro TV

VIDEO PROTVPLUS.RO
medlife
(P) Cum poate bursa de la București să-ți dezvolte afacerea. Studiu de caz: MedLife
(P) Marea aventură LEGO se întoarce
(P) A.E.D.E: "Agenția pentru Protecția Mediului Ilfov ascunde documentele de autorizare ale poluatorului de la groapa Glina"
(P) Groapa de gunoi Glina, o nouă poluare cu iod radioactiv
(P)Lidl România şi-a îmbunătăţit cu 17% strategia de management al carierei în 2018 şi a obţinut certificarea "Top Employer"
Consumatorii Bergenbier sunt eroii pădurilor de brad
Telekom Romania
(P) Telekom joacă în prima ligă, cu o reţea mobilă foarte bună
(P) Mobiup propune primul configurator 3D pentru accesorii de telefoane mobile
Tânăra din România care ajută una dintre cele mai sărace comunități din țară
Banca Transilvania: Noua taxă este o naţionalizare a profiturilor și va crea dezechilibre grave în sistemul bancar
Clever: premieră românească în Europa centrală în mobilitate urbană
Asociaţia "Mausi" a transformat un teren plin de gunoi din Galaţi într-un parc sportiv