(P) TOȚI antreprenorii români trebuie să știe ASTA! Află ce să schimbi pentru ca afacerea ta să evolueze!

advertorial

Deoarece trăiesc într-un context economic și politic instabil, antreprenorilor din România, mai ales color mici și mijlocii, le este din ce în ce mai greu să ajungă la un nivel de încasări care să le permită să își ducă afacerea la un alt nivel.

Totuși, unele probleme în calea progresului apar din cauza greșelilor pe care le fac, poate fără să își dea seama, deținătorii de afaceri din țară. Care sunt aceste erori și cum pot fi depășite?

Trei lucruri pe care antreprenorii din România trebuie să le schimbe ACUM!

 

•  Metodele de promovare

Desigur, cea mai recompensatoare metodă de promovare a unei afaceri este aceea bazată pe recomandări, „din vorbă în vorbă”. În secolul nostru, însă, dacă vrei ca afacerea ta să înflorească, trebuie să abordezi modalități de promovare noi, metode cu care nu ești foarte bine familiarizat. Promovarea online, pe rețelele de socializate sau prin reclame care apar în motoarele de căutare, este o armă pe care multe companii o folosesc cu succes în favoarea lor.

Citește și
Lovitură pentru Serghei Șoigu. În Rusia e scandal uriaș, a fost arestată o a treia persoană anchetată în dosarul viceministrului rus al Apărării

Un sistem de promovare și mai eficient în prezent este cel prin SMS-uri. Poți apela la ajutorul celor de la SMSO, o companie care își propune să vină în ajutorul antreprenorilor. Le pune acestora la dispoziție o platformă intuitivă și ușor de folosit prin care pot să își ducă afacerea direct în telefonul potențialilor clienți. Deoarece lumea este mai dispusă să își verifice mesajele decât să vadă o reclamă online, această formă de promovare se dovedește a avea rezultate uimitoare.


 

•  Personalul fără perspectivă

Uneori, este nevoie să îți asumi riscuri pentru a obține rezultate mai bune. Nu te poți aștepta să aplici aceleași metode învechite de promovare și aceleași tehnici de vânzare, iar apoi să obții efecte diferite. Dacă nu ești tu administratorul afacerii tale, alege o persoană care are curajul de a aduce lucruri noi. De obicei, generația mai tânără are o viziune mai îndrăzneață, dar cunoaște și metodele pentru a duce afacerea ta chiar peste hotare.

Dacă persoanele cu care lucrezi nu sunt dispuse să facă alegeri în vederea progresului, este timpul să te gândești serios la înlocuirea lor.

•  Publicul țintă

Foarte multe afaceri din România încă nu au un public țintă. Noile generații care vor constitui viitori clienți, alcătuiesc o societate aparte, diferită de cea cu care am fost obișnuiți. Prăpastia dintre principiile, gusturile și nevoile persoanelor de pretutindeni este din ce în ce mai mare. În acest context, afacerile care nu vizează o anumită categorie demografică, cu alte cuvinte nu sunt nișate, riscă să fie înghițite de giganții comerciali, care par a fi de neoprit.

Ce poți face? Alege o categorie demografică specifică și adaptează-ți produsele sau serviciile pentru aceasta. Poate fi vorba despre tineri care sunt interesați de un stil de viață cu mai puțină risipă sau părinți singuri care au nevoie de un ajutor extra pentru a se achita cu brio de responsabilități. Acestea sunt doar exemple, dar faptul că tu oferi ceva ce le satisface o necesitate care a fost ignorată până acum, îi va atrage cu siguranță.

Urmează curajos aceste sfaturi și fii receptiv la schimbările ce apar în fiecare zi! Implementează-le pe cele care consideri că îți sunt potrivite, în urma unei analize amănunțite, deoarece ele pot să te ajute să îți dezvolți armonios afacerea.
 

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Apare un nou stadion de 5 stele în România! Guvernul aprobă azi toate actele
NEWS ALERT Apare un nou stadion de 5 stele în România! Guvernul aprobă azi toate actele

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) UniCredit Bank lansează platforma onemarkets Fund. Noi oportunități de investiții pentru români
(P) UniCredit Bank lansează platforma onemarkets Fund. Noi oportunități de investiții pentru români

UniCredit Bank lansează platforma onemarkets Fund, aducând noi oportunități de investiții pentru piața românească, prin lansarea a 14 noi fonduri mutuale.

Opt cursuri și workshop-uri intensive și peste 20 de speakeri internaționali și români la GPeC SUMMIT 20-21 mai 2024
Opt cursuri și workshop-uri intensive și peste 20 de speakeri internaționali și români la GPeC SUMMIT 20-21 mai 2024

PRO TV și VOYO sunt parteneri media principali ai GpeC. Aflat la a 19-a ediție anuală, GPeC SUMMIT este considerat cel mai important eveniment de E-Commerce și Digital Marketing din CEE și se va desfășura în București pe 20-21 Mai.

(P) Altex adaugă în rețeaua sa, de peste o sută treizeci de magazine, un nou magazin în Timișoara
(P) Altex adaugă în rețeaua sa, de peste o sută treizeci de magazine, un nou magazin în Timișoara

Altex adaugă în rețeaua sa, de peste o sută treizeci de magazine, un nou magazin în Timișoara.

Recomandări
Petre Roman, în fața procurorilor. Este informat oficial despre punerea sub acuzare în dosarul mineriadei din 1990
Petre Roman, în fața procurorilor. Este informat oficial despre punerea sub acuzare în dosarul mineriadei din 1990

Petre Roman a ajuns joi la sediul Parchetului General, ca să ia la cunoştinţă că a fost pus din nou sub acuzare în dosarul Mineriadei din iunie 1990. Roman a fost premierul României între 1989-1991.

Pun capăt războiului și acceptă pacea, cu o condiție. Ce a cerut Hamas ca să oprească luptele cu Israelul
Pun capăt războiului și acceptă pacea, cu o condiție. Ce a cerut Hamas ca să oprească luptele cu Israelul

Un oficial de rang înalt din Hamas a declarat pentru AP că grupul islamist militant este dispus să accepte un armistițiu de cinci ani sau mai mult cu Israelul.

 

Banca Transilvania, OTP Bank și Exim Banca Românească, procese câștigate cu ANPC. Nu plătesc amenzi și nu oferă rate egale
Banca Transilvania, OTP Bank și Exim Banca Românească, procese câștigate cu ANPC. Nu plătesc amenzi și nu oferă rate egale

Alte trei bănci au câștigat procesele cu Autoritatea Națională a Consumatorilor, care le obligase să emită scandețare cu rate egale la credite pentru toși clienții. La acest moment sunt cinci instituții bancare care au avut căștig de cauză.