(P) TOȚI antreprenorii români trebuie să știe ASTA! Află ce să schimbi pentru ca afacerea ta să evolueze!
Deoarece trăiesc într-un context economic și politic instabil, antreprenorilor din România, mai ales color mici și mijlocii, le este din ce în ce mai greu să ajungă la un nivel de încasări care să le permită să își ducă afacerea la un alt nivel.
Totuși, unele probleme în calea progresului apar din cauza greșelilor pe care le fac, poate fără să își dea seama, deținătorii de afaceri din țară. Care sunt aceste erori și cum pot fi depășite?
Trei lucruri pe care antreprenorii din România trebuie să le schimbe ACUM!
• Metodele de promovare
Desigur, cea mai recompensatoare metodă de promovare a unei afaceri este aceea bazată pe recomandări, „din vorbă în vorbă”. În secolul nostru, însă, dacă vrei ca afacerea ta să înflorească, trebuie să abordezi modalități de promovare noi, metode cu care nu ești foarte bine familiarizat. Promovarea online, pe rețelele de socializate sau prin reclame care apar în motoarele de căutare, este o armă pe care multe companii o folosesc cu succes în favoarea lor.
Un sistem de promovare și mai eficient în prezent este cel prin SMS-uri. Poți apela la ajutorul celor de la SMSO, o companie care își propune să vină în ajutorul antreprenorilor. Le pune acestora la dispoziție o platformă intuitivă și ușor de folosit prin care pot să își ducă afacerea direct în telefonul potențialilor clienți. Deoarece lumea este mai dispusă să își verifice mesajele decât să vadă o reclamă online, această formă de promovare se dovedește a avea rezultate uimitoare.
• Personalul fără perspectivă
Uneori, este nevoie să îți asumi riscuri pentru a obține rezultate mai bune. Nu te poți aștepta să aplici aceleași metode învechite de promovare și aceleași tehnici de vânzare, iar apoi să obții efecte diferite. Dacă nu ești tu administratorul afacerii tale, alege o persoană care are curajul de a aduce lucruri noi. De obicei, generația mai tânără are o viziune mai îndrăzneață, dar cunoaște și metodele pentru a duce afacerea ta chiar peste hotare.
Dacă persoanele cu care lucrezi nu sunt dispuse să facă alegeri în vederea progresului, este timpul să te gândești serios la înlocuirea lor.
• Publicul țintă
Foarte multe afaceri din România încă nu au un public țintă. Noile generații care vor constitui viitori clienți, alcătuiesc o societate aparte, diferită de cea cu care am fost obișnuiți. Prăpastia dintre principiile, gusturile și nevoile persoanelor de pretutindeni este din ce în ce mai mare. În acest context, afacerile care nu vizează o anumită categorie demografică, cu alte cuvinte nu sunt nișate, riscă să fie înghițite de giganții comerciali, care par a fi de neoprit.
Ce poți face? Alege o categorie demografică specifică și adaptează-ți produsele sau serviciile pentru aceasta. Poate fi vorba despre tineri care sunt interesați de un stil de viață cu mai puțină risipă sau părinți singuri care au nevoie de un ajutor extra pentru a se achita cu brio de responsabilități. Acestea sunt doar exemple, dar faptul că tu oferi ceva ce le satisface o necesitate care a fost ignorată până acum, îi va atrage cu siguranță.
Urmează curajos aceste sfaturi și fii receptiv la schimbările ce apar în fiecare zi! Implementează-le pe cele care consideri că îți sunt potrivite, în urma unei analize amănunțite, deoarece ele pot să te ajute să îți dezvolți armonios afacerea.
Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.