(P) TOȚI antreprenorii români trebuie să știe ASTA! Află ce să schimbi pentru ca afacerea ta să evolueze!


Ultimul update: Joi 12 Decembrie 2019 14:52
Data publicarii: Joi 12 Decembrie 2019 14:45
Categorie: Advertoriale
advertorial

Deoarece trăiesc într-un context economic și politic instabil, antreprenorilor din România, mai ales color mici și mijlocii, le este din ce în ce mai greu să ajungă la un nivel de încasări care să le permită să își ducă afacerea la un alt nivel.

Totuși, unele probleme în calea progresului apar din cauza greșelilor pe care le fac, poate fără să își dea seama, deținătorii de afaceri din țară. Care sunt aceste erori și cum pot fi depășite?

Trei lucruri pe care antreprenorii din România trebuie să le schimbe ACUM!

 

•  Metodele de promovare

Desigur, cea mai recompensatoare metodă de promovare a unei afaceri este aceea bazată pe recomandări, „din vorbă în vorbă”. În secolul nostru, însă, dacă vrei ca afacerea ta să înflorească, trebuie să abordezi modalități de promovare noi, metode cu care nu ești foarte bine familiarizat. Promovarea online, pe rețelele de socializate sau prin reclame care apar în motoarele de căutare, este o armă pe care multe companii o folosesc cu succes în favoarea lor.

Un sistem de promovare și mai eficient în prezent este cel prin SMS-uri. Poți apela la ajutorul celor de la SMSO, o companie care își propune să vină în ajutorul antreprenorilor. Le pune acestora la dispoziție o platformă intuitivă și ușor de folosit prin care pot să își ducă afacerea direct în telefonul potențialilor clienți. Deoarece lumea este mai dispusă să își verifice mesajele decât să vadă o reclamă online, această formă de promovare se dovedește a avea rezultate uimitoare.


 

•  Personalul fără perspectivă

Uneori, este nevoie să îți asumi riscuri pentru a obține rezultate mai bune. Nu te poți aștepta să aplici aceleași metode învechite de promovare și aceleași tehnici de vânzare, iar apoi să obții efecte diferite. Dacă nu ești tu administratorul afacerii tale, alege o persoană care are curajul de a aduce lucruri noi. De obicei, generația mai tânără are o viziune mai îndrăzneață, dar cunoaște și metodele pentru a duce afacerea ta chiar peste hotare.

Dacă persoanele cu care lucrezi nu sunt dispuse să facă alegeri în vederea progresului, este timpul să te gândești serios la înlocuirea lor.

•  Publicul țintă

Foarte multe afaceri din România încă nu au un public țintă. Noile generații care vor constitui viitori clienți, alcătuiesc o societate aparte, diferită de cea cu care am fost obișnuiți. Prăpastia dintre principiile, gusturile și nevoile persoanelor de pretutindeni este din ce în ce mai mare. În acest context, afacerile care nu vizează o anumită categorie demografică, cu alte cuvinte nu sunt nișate, riscă să fie înghițite de giganții comerciali, care par a fi de neoprit.

Ce poți face? Alege o categorie demografică specifică și adaptează-ți produsele sau serviciile pentru aceasta. Poate fi vorba despre tineri care sunt interesați de un stil de viață cu mai puțină risipă sau părinți singuri care au nevoie de un ajutor extra pentru a se achita cu brio de responsabilități. Acestea sunt doar exemple, dar faptul că tu oferi ceva ce le satisface o necesitate care a fost ignorată până acum, îi va atrage cu siguranță.

Urmează curajos aceste sfaturi și fii receptiv la schimbările ce apar în fiecare zi! Implementează-le pe cele care consideri că îți sunt potrivite, în urma unei analize amănunțite, deoarece ele pot să te ajute să îți dezvolți armonios afacerea.
 

Sursa: Pro TV

VIDEO PROTVPLUS.RO
Cu Busu, despre vreme și vremuri

Busu: "Vine primăvara, prea timpuriu, părerea mea. Vremea a început să fie atât de bizară, în foarte multe locuri, nu neapărat în țara noastră."


11:42
Mama Antoniei, schimbări majore pentru 2020

Denise Iacobescu: "Lucrez la un capitol din viața mea. Mă mai vad căsătorită. Sper și cred în asta."


09:43
Roxana Vancea, totul despre viața de femeie măritată

Roxana Vancea: "M-a pus să-i fac o ciorbă de curcan. A spus că așa și-a dat seama că sunt bună de măritat."


15:31
Corina Chiriac, dedicată credinței

Corina Chiriac: "Am stat la cozi de trei ore, pentru a ajunge la Mormântul Sfânt. Am cântat pentru românii din Israel, cărora le este dor de casă."


15:47
Amalia Năstase s-a apucat de vlogging

Amalia Năstase: "Sunt foarte mulți oameni interesați să vadă ce fac eu. Așa că am făcut acest vlog, care merge destul de bine."


10:05
O viață dedicată copiilor nevoiași

V. Nicolae: "M-am apucat de voluntariat când aveam 20 de ani. Am cumpărat, din banii mei, o casă unde să le pot preda copiilor."


10:55
Nadine, despre dramele trăite din cauza viciilor

Nadine: "La 15 ani, am început să fumez și să beau alcool."


14:19
Dr. Mihail, despre importanța somnului

Dr. Mihail: "Dacă ne uităm pe telefon înainte de a ne culca, vom deruta creierul. Nu e bine să bei alcool seara. După un pahar de vin, somnul tău calitativ va fi mai prost."


15:50
Vorbește Lumea - 24 Ianuarie Promo

00:39
Gabriel Dorobanțu, o viață pe scenă

Gabriel Dorobanțu:"Locuiesc cu mama, că doar nu puteam să o las pe drum."


21:33