(P) Telekom Romania dezvăluie locația tehnicienilor în timp real cu un serviciu în premieră

telekom
Facebook/Telekom

Telekom Romania anunță, în parteneriat cu Oracle, o premieră importantă pentru piața de telecomunicații din România, cu scopul de a crea un nou punct de referință în experiența clienților.

 

Astfel, clienții Telekom Romania care așteaptă vizita unui tehnician de teren vor putea vedea, în aplicația de management a contului MyAccount locația acestuia în timp real, cu ora estimată a sosirii și alte detalii relevante.

„Este un mare pas înainte, atât din punct de vedere tehnologic, cât și cultural, demonstrând avansul pe care Telekom Romania îl are față de restul pieței de telecomunicații, dar și capacitatea companiei de a inova și implementa servicii noi pentru clienții săi. Așa cum vedeți localizarea unui taxi în timp ce îl așteptați, în același mod orice client Telekom Romania va putea urmări acum traseul pe care îl are un tehnician, precum și ora estimată a sosirii la locul intervenției”, a declarat Andrei Popovici, Director Executiv Vânzări Locale și Operațiuni în cadrul Telekom Romania, potrivit unui comunicat.

Prin intermediul acestui serviciu, clienții au posibilitatea de a vedea unde se află tehnicianul, pentru a evita astfel pierderea determinată de timpul cu așteptarea, iar Telekom poate aloca de fiecare dată, în mod optim, persoana potrivită pentru serviciul de teren, folosind cel mai rapid motor de planificare optimizată disponibil.

Citește și
Arma care-i sperie pe ruși ar putea ajunge în Ucraina. Moscova amenință că va extinde „zona-tampon”

În plus, compania poate monitoriza cât de eficient ajung la și de la programările planificate, păstrând în același timp clientul informat despre progres până la sosirea la fața locului.
Serviciul este dezvoltat în parteneriat cu Oracle.

Oracle Field Service Cloud este o soluție de comunicații pentru clienți și servicii de teren bazate pe cloud. Aceasta colectează date de pe teren și învață în timp real să prezică exact evenimentele viitoare, reducând costurile organizaționale și sporind eficiența.

„Așteptările schimbătoare ale clienților au forțat organizațiile - mari și mici - să regândească modelele tradiționale de afaceri și modul în care acestea își deservesc clienții. Pandemia globală a forțat și mai mult companiile să realizeze acest proces, prin crearea de noi fluxuri de venituri și oferte de servicii”, a menționat Panagiotis Pantazis, director de vânzări Oracle Applications, România, Bulgaria, Grecia, Cipru, Malta.

Telekom Romania are o cultură a inovației care i-a permis să fie lider de piață de mai mulți ani, iar cu Oracle Field Service are acum platforma perfectă pentru a-și susține atât nevoile actuale, cât și viitoare”, a continuat Panagiotis Pantazis.

Telekom Romania le oferă astfel clienților un instrument pentru a înțelege pe deplin starea serviciilor lor, prin posibilitatea de a vizualiza în timp real, de pe orice browser web, informațiile despre rezervări. Totodată, clienții au posibilitatea de a oferi feedback instantaneu cu evaluări și comentarii, direct din aplicația MyAccount.

„Din dorința de a le oferi clienților noștri cele mai moderne și ușoare experiențe, echipa Service Delivery și Assurance a contribuit la dezvoltarea și implementarea de noi facilități în aplicația mobilă MyAccount. Dacă putem reprograma livrarea unui pachet online, am putea reprograma vizita echipei tehnice folosind aplicația mobilă interfațată cu aplicația Oracle”, a explicat Laura Marinescu, Service Delivery and Assurance Director în cadrul Telekom România.

Serviciul ”Unde mi-e tehnicianul” poate fi accesat din aplicația de gestionare a contului MyAccount Telekom, secțiunea Asistență/Deranjamente.

 

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT E gata! Știm prima echipă promovată matematic în Superliga României
NEWS ALERT E gata! Știm prima echipă promovată matematic în Superliga României

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) UniCredit Bank lansează platforma onemarkets Fund. Noi oportunități de investiții pentru români
(P) UniCredit Bank lansează platforma onemarkets Fund. Noi oportunități de investiții pentru români

UniCredit Bank lansează platforma onemarkets Fund, aducând noi oportunități de investiții pentru piața românească, prin lansarea a 14 noi fonduri mutuale.

Opt cursuri și workshop-uri intensive și peste 20 de speakeri internaționali și români la GPeC SUMMIT 20-21 mai 2024
Opt cursuri și workshop-uri intensive și peste 20 de speakeri internaționali și români la GPeC SUMMIT 20-21 mai 2024

PRO TV și VOYO sunt parteneri media principali ai GpeC. Aflat la a 19-a ediție anuală, GPeC SUMMIT este considerat cel mai important eveniment de E-Commerce și Digital Marketing din CEE și se va desfășura în București pe 20-21 Mai.

(P) Altex adaugă în rețeaua sa, de peste o sută treizeci de magazine, un nou magazin în Timișoara
(P) Altex adaugă în rețeaua sa, de peste o sută treizeci de magazine, un nou magazin în Timișoara

Altex adaugă în rețeaua sa, de peste o sută treizeci de magazine, un nou magazin în Timișoara.

Recomandări
Românii au în conturile personale de pensii din Pilonul 2 o sumă record. Cât primește fiecare în medie
Românii au în conturile personale de pensii din Pilonul 2 o sumă record. Cât primește fiecare în medie

Românii au în conturile personale de pensii Pilon 2 o sumă record. Peste 160.000 de pensii Pilon 2 au fost deja plătite către cei ieșiți din activitate, jumătate din sumă numai anul trecut.

Joe Biden a ajutat în secret Ucraina să se apere de atacurile Rusiei și a trimis rachete ATACMS cu rază lungă de acțiune
Joe Biden a ajutat în secret Ucraina să se apere de atacurile Rusiei și a trimis rachete ATACMS cu rază lungă de acțiune

În ultimele săptămâni, Statele Unite au trimis în secret rachete cu rază lungă de acțiune Ucrainei pentru a fi folosite în lupta împotriva invadatorilor ruși, iar Ucraina le-a folosit deja de două ori.

Cum a fost prinsă că a luat mită doctorița ginecolog din Giurgiu. Banii pe care-i avea în buzunar erau marcați
Cum a fost prinsă că a luat mită doctorița ginecolog din Giurgiu. Banii pe care-i avea în buzunar erau marcați

Este anchetă la Spitalul Județean de Urgență din Giurgiu, după ce un medic ginecolog a fost prins în flagrant în timp ce lua mită pentru o operație de cezariană, acoperită de asigurarea medicală.