(P) Suferi si tu de "anxietatea primei spalari"? Iata remediile P&G!

Ultimul update: Sambata 31 Decembrie 2016 08:17
Data publicarii: Vineri 23 Decembrie 2016 11:16
Categorie: a
advertorial ARiel

Un obiect vestimentar poate pastra in tesatura sa nenumarate amintiri. Nimic neobisnuit pana acum, nu?

 Insa dorinta de a il mentine ca nou pentru cat mai mult timp poate da nastere unui fenomen ingrijorator, ce afecteaza consumatorii de toate varstele: „anxietatea primei spalari“ sau, pe scurt, teama ca hainele dragi vor fi distruse dupa o spalare cu un detergent obisnuit.

Aceasta este doar una dintre concluziile la care au ajuns specialistii P&G, in urma a 20.000 de studii in randul consumatorilor pe care compania le realizeaza an de an, la nivel global.

In plus, cercetarile au evidentiat un trend devenit extrem de popular intr-un timp foarte scurt: athleisure, un model cultural si un stil de viata diferit, ce reflecta schimbarile de atitudine si, in unele cazuri, preocuparea accentuata pentru o viata sanatoasa. Trendul a impus noi standarde pentru moda prêt- à -porter, prin haine care celebreaza ce este mai bun din cele doua lumi: potrivite pe corp, dar nu stramte; elastice si confortabile; versatile si care pot fi spalate la masina; elegante si naturale si, potrivit expertilor, acesta este segmentul din domeniul modei care va inregistra cea mai mare crestere pana in 2020.

In acest context, domeniul ingrijirii hainelor devine o adevarata provocare. Oamenii se confrunta in prezent cu peste 900 de combinatii de spalare posibile, tinand cont de diversitatea fibrelor, alcatuirea tesaturii, greutatea incarcaturii din masina de spalat, gradul de murdarire si calitatea apei. Mai mult, consumatorii isi doresc produse care sunt mai usor de folosit si de depozitat si reusesc sa spele impecabil la temperaturi scazute, pentru un consum energetic redus. Exista oare solutii pentru o cerinta atat de complexa?

Brandurile P&G ofera raspunsul, intrucat cele mai recente inovatii respecta toate nevoile si preferintele consumatorilor“ spune Michalis Hamalellis, Director de Marketing in cadrul Diviziei de Ingrijire a Tesaturilor P&G. „Cercetarea in randul consumatorilor este cea care contribuie la inovatia din spatele fiecarei game de produse P&G. Echipele din centrele noastre de cercetare numara nu mai putin de 7.500 de oameni de stiinta si ingineri a caror misiune este aceea de a intelege cerintele pietei si a veni in intampinarea acestora. Si reusesc sa o indeplineasca zi de zi, cu acelasi succes”.

Unul dintre rezultatele acestui efort sustinut in domeniul cercetarii este faptul ca detergentii lichizi au astazi o formula de 16 ori mai concentrata decat in trecut si, dupa 10 ani de studii, Ariel Pods a putut fi lansat pe piata: un produs mai usor de depozitat acasa, atunci cand spatiul disponibil pe rafturi este o reala problema.

In timp ce capsulele asigura o utilizare simpla si precisa, ceea ce a facut ca timpul irosit cu dozarea optima a detergentului sa scada in mod semnificativ, cele mai noi formule Ariel ofera ingrijirea perfecta pentru piesele vestimentare atat de indragite de toata lumea: athleisure. Formulele inovatoare ale detergentului fac posibila spalarea eficienta la temperaturi scazute si contribuie la protejarea culorilor si a fibrelor, in special a celor precum elastanul, material des folosit in fabricarea articolelor sport-casual, insa predispus la deteriorare. Ariel aduce in plus si un strop de magie: impiedica aparitia , ceea ce expertii P&G descriu drept depozitarea impuritatilor pe fibre, ce poate cauza deteriorarea si invechirea prematura a hainelor. Toate aceste rezultate pot fi obtinute acum la temperaturi mult mai mici, rezultand un consum energetic scazut si, implicit, un impact redus al spalatului rufelor asupra mediului inconjurator.

Insa in lupta cu imbatranirea hainelor, definita prin pierderea formei, decolorare si scamosare exista inca un aliat. Balsamul de rufe Lenor pare sa isi fi castigat un loc in inimile consumatorilor romani, intrucat contribuie la pastrarea texturii si structurii hainelor sport-casual, in timp ce ii rasfata pe cei care le poarta cu un parfum revigorant. In fiecare picatura de Lenor, milioane de agenti de catifelare reduc frictiunea dintre fibre in timpul spalarii sau purtarii. Diferenta este vizibila dupa doar 5 – 10 utilizari: fara scame si fire destramate, elasticitate protejata si haine sport-casual care arata ca noi pentru mai mult timp.

Si, desigur, este vorba despre parfumul inconfundabil al Lenor. Inspirat de legatura dintre emotiile oamenilor si anumite arome, Lenor ofera experienta unei prospetimi irezistibile si un parfum care rezista intreaga zi. Iar brand-ul nu inceteaza sa isi surprinda consumatorii in aceasta privinta! Cea mai recenta descoperire Lenor, revolutionarul Lenor Unstoppables, reconfirma promisiunea unor haine placut parfumate, care isi pastreaza aspectul si textura initiala pentru mai mult timp.

Inovatia se afla in micile detalii care ne fac viata mai usoara si mai placuta, si pe care le folosim deseori fara sa stim cate incercari se ascund in spate. Asa cum sunt produsele de ingrijire a tesaturilor de la P&G.

 

advertorial ARiel Seymour Hersh, jurnalist castigator al premiului Pulitzer

Sursa: Pro TV

VIDEO PROTVPLUS.RO
LA MARUTA
Polițiști cu talent. Ziua fluieră în intersectie, seara suflă în trompetă
Valentin Melinte ne cântă la trompetă

03:02
LA MARUTA
Mirela Retegan, vacanță la capătul pământului
Țara care a impresionat-o cel mai mult pe Mirela Retegan

09:14
LA MARUTA
Presing la dressing. Iulia Albu, aproape de leșin
Cum a reacționat când i-a văzut dressing-ul lui Daniel Trifu

10:41
LA MARUTA
Zeul băncilor și soția, poveste de dragoste
Cum s-au cunoscut cei doi

06:07
LA MARUTA
Se visează cea mai sexy româncă și vrea și medalie
Romina Neascșu se antrenează din greu la sala de sport

07:58
LA MARUTA
Luptătorul Benny, speriat de ce mișcă în farfurie
Benny a acceptat provocarea lui Măruță. Reacția sa

07:19
VORBESTE LUMEA
Care sunt femeile din viața lui "VLAD"
Serialul "VLAD" spune povestea Contelui de Monte Cristo într-o adaptare modernă

16:10
VORBESTE LUMEA
Rezoluții de vedetă, în 2019
Aflăm ce planuri au vedetele în 2019

03:18
FERMA
Ce se intampla in FERMA, ramane in FERMA! Din 29 ianuarie – marti, miercuri si joi de la 21:30 la PRO TV

01:15
VORBESTE LUMEA
Cum arată o zi de răsfăț
Fetele de la "Vorbește lumea" ne dezvăluie câteva secrete de înfrumusețare

04:21
cinstim binele
Tânăra din România care ajută una dintre cele mai sărace comunități din țară
Banca Transilvania: Noua taxă este o naţionalizare a profiturilor și va crea dezechilibre grave în sistemul bancar
Clever: premieră românească în Europa centrală în mobilitate urbană
Asociaţia "Mausi" a transformat un teren plin de gunoi din Galaţi într-un parc sportiv
30 de case recondiţionate în trei zile, prin proiectul "Colorează satul"
Femeia care găteşte după regulile "Slow Food" de 10 ani și vrea să formeze oameni
taxi gratis
Tânărul care îi transportă cu maşina personală la medic pe cei care nu se pot deplasa
(P) A câștigat o mașină Tesla și a devenit superstarul Naționalei Inspiraților la Fortuna
O discutie scurta despre ROBOR. Ce este si cum afecteaza dobanzile la credite
(P) Cine e câștigătorul casei de 100.000 de euro la Casa Pariurilor
(P) Campanie de donare de haine în mai multe lanțuri de magazine
Alma Boiangiu, finalistă Vocea României: E mai importantă călătoria decât destinația