(P) Suferi si tu de "anxietatea primei spalari"? Iata remediile P&G!

Ultimul update: Sambata 31 Decembrie 2016 08:17
Data publicarii: Vineri 23 Decembrie 2016 11:16
Categorie: a
advertorial ARiel

Un obiect vestimentar poate pastra in tesatura sa nenumarate amintiri. Nimic neobisnuit pana acum, nu?

 Insa dorinta de a il mentine ca nou pentru cat mai mult timp poate da nastere unui fenomen ingrijorator, ce afecteaza consumatorii de toate varstele: „anxietatea primei spalari“ sau, pe scurt, teama ca hainele dragi vor fi distruse dupa o spalare cu un detergent obisnuit.

Aceasta este doar una dintre concluziile la care au ajuns specialistii P&G, in urma a 20.000 de studii in randul consumatorilor pe care compania le realizeaza an de an, la nivel global.

In plus, cercetarile au evidentiat un trend devenit extrem de popular intr-un timp foarte scurt: athleisure, un model cultural si un stil de viata diferit, ce reflecta schimbarile de atitudine si, in unele cazuri, preocuparea accentuata pentru o viata sanatoasa. Trendul a impus noi standarde pentru moda prêt- à -porter, prin haine care celebreaza ce este mai bun din cele doua lumi: potrivite pe corp, dar nu stramte; elastice si confortabile; versatile si care pot fi spalate la masina; elegante si naturale si, potrivit expertilor, acesta este segmentul din domeniul modei care va inregistra cea mai mare crestere pana in 2020.

In acest context, domeniul ingrijirii hainelor devine o adevarata provocare. Oamenii se confrunta in prezent cu peste 900 de combinatii de spalare posibile, tinand cont de diversitatea fibrelor, alcatuirea tesaturii, greutatea incarcaturii din masina de spalat, gradul de murdarire si calitatea apei. Mai mult, consumatorii isi doresc produse care sunt mai usor de folosit si de depozitat si reusesc sa spele impecabil la temperaturi scazute, pentru un consum energetic redus. Exista oare solutii pentru o cerinta atat de complexa?

Brandurile P&G ofera raspunsul, intrucat cele mai recente inovatii respecta toate nevoile si preferintele consumatorilor“ spune Michalis Hamalellis, Director de Marketing in cadrul Diviziei de Ingrijire a Tesaturilor P&G. „Cercetarea in randul consumatorilor este cea care contribuie la inovatia din spatele fiecarei game de produse P&G. Echipele din centrele noastre de cercetare numara nu mai putin de 7.500 de oameni de stiinta si ingineri a caror misiune este aceea de a intelege cerintele pietei si a veni in intampinarea acestora. Si reusesc sa o indeplineasca zi de zi, cu acelasi succes”.

Unul dintre rezultatele acestui efort sustinut in domeniul cercetarii este faptul ca detergentii lichizi au astazi o formula de 16 ori mai concentrata decat in trecut si, dupa 10 ani de studii, Ariel Pods a putut fi lansat pe piata: un produs mai usor de depozitat acasa, atunci cand spatiul disponibil pe rafturi este o reala problema.

In timp ce capsulele asigura o utilizare simpla si precisa, ceea ce a facut ca timpul irosit cu dozarea optima a detergentului sa scada in mod semnificativ, cele mai noi formule Ariel ofera ingrijirea perfecta pentru piesele vestimentare atat de indragite de toata lumea: athleisure. Formulele inovatoare ale detergentului fac posibila spalarea eficienta la temperaturi scazute si contribuie la protejarea culorilor si a fibrelor, in special a celor precum elastanul, material des folosit in fabricarea articolelor sport-casual, insa predispus la deteriorare. Ariel aduce in plus si un strop de magie: impiedica aparitia , ceea ce expertii P&G descriu drept depozitarea impuritatilor pe fibre, ce poate cauza deteriorarea si invechirea prematura a hainelor. Toate aceste rezultate pot fi obtinute acum la temperaturi mult mai mici, rezultand un consum energetic scazut si, implicit, un impact redus al spalatului rufelor asupra mediului inconjurator.

Insa in lupta cu imbatranirea hainelor, definita prin pierderea formei, decolorare si scamosare exista inca un aliat. Balsamul de rufe Lenor pare sa isi fi castigat un loc in inimile consumatorilor romani, intrucat contribuie la pastrarea texturii si structurii hainelor sport-casual, in timp ce ii rasfata pe cei care le poarta cu un parfum revigorant. In fiecare picatura de Lenor, milioane de agenti de catifelare reduc frictiunea dintre fibre in timpul spalarii sau purtarii. Diferenta este vizibila dupa doar 5 – 10 utilizari: fara scame si fire destramate, elasticitate protejata si haine sport-casual care arata ca noi pentru mai mult timp.

Si, desigur, este vorba despre parfumul inconfundabil al Lenor. Inspirat de legatura dintre emotiile oamenilor si anumite arome, Lenor ofera experienta unei prospetimi irezistibile si un parfum care rezista intreaga zi. Iar brand-ul nu inceteaza sa isi surprinda consumatorii in aceasta privinta! Cea mai recenta descoperire Lenor, revolutionarul Lenor Unstoppables, reconfirma promisiunea unor haine placut parfumate, care isi pastreaza aspectul si textura initiala pentru mai mult timp.

Inovatia se afla in micile detalii care ne fac viata mai usoara si mai placuta, si pe care le folosim deseori fara sa stim cate incercari se ascund in spate. Asa cum sunt produsele de ingrijire a tesaturilor de la P&G.

 

advertorial ARiel Seymour Hersh, jurnalist castigator al premiului Pulitzer

Sursa: Pro TV

VIDEO PROTVPLUS.RO
NINJA WARRIOR
Ninja Warrior România - Alexandra Ojog
Alexandra Ojog a dat dovadă de curaj la Ninja Warrior

02:40
NINJA WARRIOR
Ninja Warrior România - Costi Ilie
Costi Ilie este militar și este obișnuit cu asemenea trasee

02:07
NINJA WARRIOR
Ninja Warrior România - Mihai Enescu
Emoții mari pentru cântărețul de muzică populară Mihai Enescu pe traseul Ninja Warrior Romania

02:54
NINJA WARRIOR
Ninja Warrior România - Szilard Deak
Szilard Deak a dat dovadă de forță, agilitate și echilibrul pe traseul Ninja Warrior România

03:02
NINJA WARRIOR
Ninja Warrior România - Ilka Kiș
Ilka Kiș are o inimă de războinic Ninja Warrior România

05:25
NINJA WARRIOR
Ninja Warrior România - Victor Drăgoi
Vitor Drăgoi a trecut cu succes de obstacole și a dat emotii tuturor la proba zidului!

01:48
NINJA WARRIOR
Ninja Warrior România - Adriana Oprea
Adriana Oprea a trecut cu brio primele obstacole

02:34
NINJA WARRIOR
Ninja Warrior România - Raul Paraschivu
Raul Paraschivu a avut o prestație excelentă în traseul Ninja Warrior România

03:49
NINJA WARRIOR
Ninja Warrior România - Lucian Bucur
"Gladiatorul" Lucian Bucur a demonstrat că poate deveni un războinic Ninja

01:56
NINJA WARRIOR
Ninja Warrior România - Ilka Kiș - departajare
Ilka Kiș mai are o sansa de ajunge in semifinala Ninja Warrior România

02:34
Bioversity
(P) Bioversity promovează starea de bine a românilor
(P) Fincantieri, cel mai mare angajator din industria construcţiilor de nave din România
(P) Eco Sud primește Autorizația Integrată de Mediu pentru Depozitul Ecologic Mofleni și începe operarea celulei 6
(P) Ciucaș aduce voie bună și distracție in stil bavarez la Oktobefest Brașov
(P) România cheltuieşte anual 0,4% din PIB pentru victimele AVC
(P) Eco Sud este partener oficial al campaniei „Let's Do It, România!“ pentru al-V-lea an
borsec
(P) Borsec, cel mai puternic brand românesc
(P) Început de drum pentru cei 60 de elevi admişi în învățământul profesional dual lansat de ENGIE Romania
(P) Ciucaș, brand de tradiție al Brașovului, aduce relaxare vizitatorilor Oktoberfest
(P) VIVA Cafe te așteaptă la Bucharest Street Food Carnival să-ți iei ceașca de energie
(P) Glovo - câteva bătăi de cap în minus, câteva zile de vacantă în plus
(P) Internet ca acasă în satul România din Pennsylvania. A fost adus de Deliric