(P) Sergiu Lucan, povestea unui business de succes în lumea transporturilor

camioane

Industria transporturilor în România pare că sfidează problemele legate de infrastructură. Astfel, în ultimii ani, firmele de profil și-au extins serviciile și pot oferi toate variantele de transport, nu doar pe cel rutier.

Știm foarte bine că afacerile din domeniul transporturilor nu sunt deloc o misiune ușoară. Competitivitate există, așadar este necesar un plan de business care să atragă. Oferta de la Euroluc Trans are în vedere transportul de marfă de orice fel, maritim, rutier, feroviar, aerian. Aceeași firmă are în vedere transportul cu container și mai interesant de atât, vânzarea de containere. Pentru un anumit tip de container sunt chiar importatori unici în țară - cel de 45 feet HC (1 feet- 0,3048, High Cube). Se vând direct din stoc, la dimensiuni standard sau sunt aduse la comandă în funcție de preferințe.

Dar cine este Euroluc Trans? În spatele acestui business este Sergiu Lucan, tânăr antreprenor din Suceava, care povestește despre provocările întâmpinate și ce implică acest domeniu.
Care este activitatea principală a firmei, stâlpul acesteia?

„Ne ocupăm în principal cu realizarea transporturilor, tur-retur, din România în afară și invers. Ne-am specializat însă și pe transportul de containere. De fapt, aici putem spune că avem venitul principal al firmei, așa cum și vânzarea de camioane susține mare parte din business-ul acesta.ˮ

Cum a fost începutul pentru Euroluc Trans? Au fost momente dificile? Ce v-a încurajat să nu renunțați la afacere?

Citește și
„Păpușa de fier a lui Putin” explică propaganda Kremlinului: „Nu contează ce se întâmplă cu adevărat”

„Cu siguranță că sunt și momente mai grele, când simți că lucrurile nu merg ca pe roate. Dar o ambiție neobosită te motivează să mergi mai departe. Firesc că au fost și impedimente, de la defecțiunile camioanelor până la încasările întârziate. Șoferii sunt mereu departe de casă, de familie, iar viața astfel nu este una ușoară sau pentru oricine, asta o pot confirma și eu, care sunt trecut prin această experiență.ˮ
Un sfat pentru cei cu idei de business, dar cu rețineri în a le pune în practică?

„Euroluc Trans a avut un început poate atipic și ce a contat a fost implicarea mea 100%, trecut prin experiența șoferului pe camion. Câștigurile se reinvesteau mereu, cred că și acest aspect a contat foarte mult la început. Am materalizat un vis al meu prin multă muncă. Acesta este un prim sfat.

Cât despre business-ul în sine, de transport containere, piața este în plină expansiune. Acestea au numeroase întrebuințări - am avut și clienți care au comandat un container pentru depozitarea unor obiecte de valoare, pentru a le ține în siguranță. Pot fi case modulare, pot fi depozite, sunt ideale pentru un street food, școli, spitale, hale. Conceptul acesta este mult mai dezvoltat în afară și începe și în România să ia amploare. Așadar există interes pentru containere, iar comenzile nu întârzie să apară. Ce oferim noi în plus este și asigurarea de transport până la destinația dorită, costurile fiind avantajoase. Practic serviciile de transport sunt optimizate și adaptate fiecărui client în parte.ˮ

Din 2011 și până în prezent Euroluc Trans și-a mărit echipa, a acumulat experiență și de la primele trei camioane a ajuns la peste 80. A devenit un nume de reper pe piața de profil, o firmă în continuă dezvoltare, ce ține pasul cu dinamica schimbărilor în domeniu. Pentru cei interesaţi să descopere mai multe, Euroluc Trans este prezent şi activ pe retele sociale, pe Facebook şi Instagram, acolo unde cititorii pot urmări şi video-uri explicite despre activitatea acestei firme.

Articol recomandat de sport.ro
Luptător MMA, suspendat pe viață și bătut de fani, după ce a atacat o fată de ring | VIDEO
Luptător MMA, suspendat pe viață și bătut de fani, după ce a atacat o fată de ring | VIDEO

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Accelerarea logisticii și a eliminării deșeurilor din ambalaje pentru o planetă sănătoasă mâine. Acțiunile Mars
(P) Accelerarea logisticii și a eliminării deșeurilor din ambalaje pentru o planetă sănătoasă mâine. Acțiunile Mars

Mars, unul dintre cei mai mari producători mondiali de dulciuri, ciocolată, alimente și hrană pentru animale de companie, nu face compromisuri atunci când vine vorba de protejarea planetei noastre.

(P) 7 din 10 români consideră că este mai puțin stresant să acceseze un credit 100% online decât unul tradițional
(P) 7 din 10 români consideră că este mai puțin stresant să acceseze un credit 100% online decât unul tradițional

Provident lansează primul produs 100% digital din portofoliul său. Creditele rămân o soluție de rezervă viabilă pentru români în 2024. Dar care sunt emoțiile sau stările asociate cu ideea de a lua un împrumut?

(P) Lansarea noului Lexus LBX
(P) Lansarea noului Lexus LBX

Lansăm în România un model revoluționar marca Lexus. Noul LBX este un crossover compact, care redefinește standardele în clasa sa, oferind un echilibru perfect între exigențele vieții urbane și aventura în natură.

Recomandări
În plin an electoral, oficialii PSD-PNL au în plan o nouă majorare a salariilor. Cu cât ar crește, din iulie, salariul minim
În plin an electoral, oficialii PSD-PNL au în plan o nouă majorare a salariilor. Cu cât ar crește, din iulie, salariul minim

Deși presați de cheltuieli prea mari la buget, oficialii au în plan o nouă majorare a salariilor, în an electoral. 

Europenii vor să-și întărească armatele, în timp ce Ucraina primește un nou pachet de ajutor
Europenii vor să-și întărească armatele, în timp ce Ucraina primește un nou pachet de ajutor

Noul pachet de ajutor american pentru Ucraina va include și rachete ghidate cu o rază de acțiune de 300 de km.  

România are cea mai mică rată de imunizare împotriva HPV din UE, deși vaccinul e gratuit pentru fete și băieți
România are cea mai mică rată de imunizare împotriva HPV din UE, deși vaccinul e gratuit pentru fete și băieți

Dacă păstram ritmul actual vom avea nevoie de cel puțin 50 de ani de acum înainte pentru ca România să atingă rata de imunizare împotriva infecției cu HPV, recomandată de Organizația Mondială a Sănătății.