(P) METRO investește în noua generație de femei antreprenor

Ultimul update: Miercuri 28 Noiembrie 2018 10:13
Data publicarii: Joi 08 Martie 2018 12:08
Categorie: a
Avdertorial Metro

An de an, bărbați și femei de toate vârstele și din toate părțile lumii își transformă pasiunile și hobby-urile într-o afacere independentă profitabilă. În majoritatea cazurilor, protagoniștii acestor povești antreprenoriale de succes sunt bărbații.

Femeile, însă, nu sunt mai prejos. În egală măsură, idei excelente, potrivite pentru a pune bazele unei adevărate cariere antreprenoriale, sunt inițiate de către acestea. Mai mult, femeile demonstrează un interes din ce în ce mai puternic în ceea ce privește ideea deținerii unei afaceri – iar rezultatele celui mai recent studiul global privind afacerile independente, realizat de METRO, confirmă acest lucru.

1 din 2 femei visează să-și deschidă propria afacere. Totuși, există o discordanță între intenție și transformarea acestui plan în realitate. Barierele țin, de cele mai multe ori, de sprijinul financiar insuficient.

De 8 martie, METRO a creat, în Düsseldorf, Germania, o inițiativă specială, care răspunde tocmai acestei nevoie de sprijin financiar. Programul se numește „Own Business Girl” și se adresează fetelor care vin pe lume chiar de Ziua Internațională a Femeii. Prin acest demers, compania își propune să inspire și să ajute următoarea generație de femei să își deschidă propria afacere.

Fiecare fetiță care se naște astăzi, 8 martie 2018, în Düsseldorf va primi propriul business card care va putea fi utilizat pentru a pune bazele unei viitoare afaceri. Cardul reprezintă valoarea unui depozit de 2.000 de Euro pe care micuțele îl vor putea folosi, o dată cu împlinirea vârstei de 18 ani, în momentul în care decid să facă primii pași în lumea antreprenoriatului.

Pentru a face acest proiect posibil și pentru a ajunge la părinții viitoarelor antreprenoare, METRO a inițiat un parteneriat cu maternități și spitale din Düsseldorf. În felul acesta, fiecare fetiță va primi sprijinul necesar pentru a-și îndeplini visul profesional, fără a mai ezita din motive financiare.

Statistici în România

Și în România există o deschidere puternică din partea femeilor pentru ideea de a deține propria afacere. Studiul METRO arată că 67% dintre românce visează să devină antreprenori, dar numai 10% au încredere că pot pune în practică această idee. La noi în țară, femeile care vor să-și deschidă o afacere se confruntă, în majoritatea cazurilor, cu lipsa sprijinului financiar (58%) şi, de asemenea, sunt împiedicate de situaţia economică din ţară (46%).

*Pentru acest studiu, care analizează modul în care oamenii din întreaga lume se raportează la afacerile independente și modul în care cei care conduc o afacere își descriu experiența, METRO a chestionat 10.000 de persoane din România, Germania, Franța, Olanda, Italia, Portugalia, Republica Cehă, Turcia, Rusia și China.
 

Avdertorial Metro Seymour Hersh, jurnalist castigator al premiului Pulitzer

Sursa: StirilePROTV

Tags: Metro,

VIDEO PROTVPLUS.RO
Tudor Chirilă
Tudor Chirilă, momentul memorabil din cariera sa muzicală: Am simțit cum calc deasupra pământului
(P) Ofertă de sărbători pentru casele de marcat cu jurnal electronic
(P) Cum poți câștiga o locuință de 100.000 de euro de la Casa Pariurilor
Mihai Meiroș, de la Vocea României: Curajul și succesul au foarte mare legătură
Romanița Fricosu, semifinalistă la Vocea României: Călătoria spre succes este cea mai palpitantă
(P) Janssen România, inovaţie pentru toate vieţile din spatele cifrelor
cinstim binele
10.000 euro pentru cei care fac fapte bune. Cum pot primi românii aceşti bani
(P) Descoperă secretele celui mai mare Escape Room din România alături de Vlad Cazino
Cine crezi că va ajunge în finala Vocea României? Votează și câștigă o mașină de familie!
Ce aer vom respira peste o sută de ani în marile orașe?
Cum vor arăta locuințele viitorului
(P) Farmec a dezvoltat campania de responsabilitate socială ”Unirea la feminin”