(P) Fundatia Telekom Romania lanseaza campania de strangere de fonduri "Impreuna pentru romani"

Fundatia Telekom Romania

Opt organizatii vor fi ajutate sa stranga fondurile necesare pentru implementarea proiectelor lor. Proiectele inscrise pe site-ul Fundatiei Telekom Romania acopera mai multe domenii, precum educatie, protectie sociala si mediu.

In perioada 5 octombrie – 5 decembrie 2015, Fundatia Telekom Romania organizeaza campania de strangere de fonduri "Impreuna pentru romani", cu scopul de a sprijini 8 organizatii sa implementeze proiecte care adreseaza unele dintre cele mai importante problemele sociale ale societatii romanesti.

"Demaram acest program cu o metoda de strangere de fonduri care sa fie la indemana tuturor romanilor. Prin solidaritate, avem incredere ca vom reusi sa contribuim impreuna, astfel incat toate cele opt proiecte sa poata fi implementate. Este suficient ca doar 20.000 de romani sa doneze fiecare cate 2 euro si opt proiecte, semnalate tot de romani ca fiind relevante, prind viata. Printr-un efort mic, dar impreuna, putem sa ne aducem aportul nostru la societatea din care facem parte", declara Ruxandra Voda, Membru in Consiliul Director al Fundatiei Telekom Romania.

Cele 8 proiecte inscrise in campania de strangere de fonduri sunt:
1.    „O mama si pentru mine” al Fundatiei Bambini in Emergenza – proiectul isi propune sa gaseasca pentru un numar de 20 de copii o „mama” (asistent maternal), care sa-i primeasca cu afectiune si sa le ofere o crestere sanatoasa si armonioasa;
2.    „Recicleaza-ti telefonul pentru educatie!” al Asociatiei EcoStuff – acest proiect atrage atentia asupra importantei colectarii selective a deseurilor de mici dimensiuni, printr-o competitie sportiva neconventionala de aruncat telefonul mobil, care se va desfasura in aer liber, in Timisoara si se adreseaza tuturor categoriilor de varsta;
3.    Proiectul „Dezvoltarea abilitatilor copiilor cu autism” al Asociatiei Horia Motoi are ca scop imbunatatirea abilitatilor sociale si de imitatiei ale copiilor cu tulburari de spectru autist, prin joaca;
4.    „Fii VoluKom-Voluntar pentru a Lume KOMpleta” al Organizatiei Hospice Casa Sperantei – proiectul are ca prim obiectiv cresterea gradului de constientizare a comunitatii asupra nevoii de ingrijire paliativa a grupurilor de copii si adulti diagnosticati cu boli incurabile din judetul Brasov;
5.    „Fiecare Copil in Gradinita, PREZENT prin tehnologie” al Asociatiei OvidiuRo – este un proiect pilot de monitorizare electronica in timp real a prezentei copiilor din medii defavorizate, prin dotarea catorva gradinite din cele 11 judete in care se desfasoara programul cu tablete electronice. Sistemul are la baza o aplicatie de monitorizare a prezentei, dezvoltat special pentru acest proiect. Programul Fiecare Copil in Gradinita aduce la gradinita cei mai saraci copii din 43 de comunitati rurale din Romania si schimba viitorul comunitatilor;
6.    ”Patrula de Reciclare”, programul national de educatie de mediu al Asociatiei RoRec isi propune sa realizeze si sa distribuie aplicatia gratuita DEEECollect. DEEECollect va veni in ajutorul tuturor celor care doresc sa scape de aparatele electrice vechi sau stricate si va sustine eforturile miilor de elevi si profesori care promoveaza colectarea responsabila a deseurilor de echipamente electrice si electronice (DEEE);
7.    Proiectul „Nu exista scuza pentru abuz” al Asociatiei Touched Romania are ca obiectiv constientizarea comunitatii despre amploarea si efectele fenomentului de violenta in familie si ajutorarea a cel putin 20 de victime ale violentei domestice (femei si copii) sa depaseasca situatia de criza, sa gaseasca un adapost pentru a fi in siguranta, sa isi obtina documentele necesare pentru reintegrarea in societate;
8.    „Tutorii si mentorii te invata sa reusesti!” al Fundatiei United Way Romania – un program de mentorat si tutorat, prin care 1.500 de copii si tineri din comunitati sarace sunt ajutati sa termine scoala si sa se pregateasca pentru viata profesionala.

Toate persoanele care doresc sa doneze sunt invitate sa acceseze site-ul www.fundatiatelekomromania.ro, sectiunea Finantari prin donatii, unde pot afla mai multe informatii despre cele 8 proiecte si le pot sustine prin donatii.

Citește și
„Păpușa de fier a lui Putin” explică propaganda Kremlinului: „Nu contează ce se întâmplă cu adevărat”

Telekom Romania a pus la dispozitia fiecarei organizatii cate doua numere de teledon, de 2 si respectiv 5 euro si o linie de sms de 2 euro prin care se pot face donatii pe parcursul campaniei de strangere de fonduri. Numerele de teledon pentru fiecare campanie se gasesc aici.

Despre Fundatia Telekom Romania

Fundatia Telekom Romania este o organizatie non-profit care sustine diferite categorii de persoane aflate in situatii speciale, cauze sociale, copii diagnosticati cu boli grave, tineri talentati si raspunde apelurilor umanitare in cazul calamitatilor naturale.
 
Fundatia isi propune sa identifice, prin interactiune directa cu angajatii si comunitatea, zonele si categoriile sociale care au nevoie prioritar de suport si sa raspunda nevoilor reale ale acestora in timp util.
 
Despre Telekom Romania

Telekom Romania este un brand dinamic, care ofera servicii de telecomunicatii fixe si mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vasta de clienti, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.
 
Prin noul concept comercial MagentaONE lansat pe piata, Telekom Romania ofera pachete integrate de servicii fix-mobil intr-o forma simplificata, adresate atat clientilor persoane fizice, cat si clientilor companii. MagentaONE inseamna un singur loc pentru toate serviciile de comunicatii necesare: un singur Call Center, o singura factura, o singura aplicatie MyAccount (inclusiv o aplicatie pe mobil). Clientii beneficiaza astfel de o experienta completa si inedita: servicii de voce si date mobile 3G si 4G, telefonie fixa traditionala, internet fix de pana la 1Gbps si televiziune prin mai multe tehnologii, inclusiv televiziune interactiva (IPTV), precum si continut de calitate si exclusivitati – toate disponibile pe platforma Telekom TV. De asemenea, MagentaONE consolideaza pozitia Telekom Romania de lider in furnizarea de solutii complete de telecomunicatii si IT&C, pentru companiile din Romania, indiferent de dimensiunea lor.

La inceputul lunii septembrie 2015, aproximativ 150.000 de clienti au ales pachetele integrate de la Telekom Romania si au devenit parte din universul MagentaONE.
 
Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piata romaneasca din 2014, dupa rebranding-ul comun al Romtelecom si COSMOTE Romania.
 
Telekom Romania este un brand care apartine Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 151 milioane de clienti pentru servicii mobile, 30 milioane de linii fixe si peste 17 milioane linii broadband (la 31 decembrie 2014). Grupul ofera produse si servicii fixe, comunicare mobila, Internet si IPTV pentru consumatori si solutii IT&C pentru clienti din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent in peste 50 de tari si are circa 228.000 angajati la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 62,7 miliarde euro in anul financiar 2014 – mai mult de 60% din aceasta valoare in afara Germaniei.

FUNDATIA TELEKOM ROMANIA
Telefon: +40 21 400 5236
E-mail: [email protected]

Articol recomandat de sport.ro
Luptător MMA, suspendat pe viață și bătut de fani, după ce a atacat o fată de ring | VIDEO
Luptător MMA, suspendat pe viață și bătut de fani, după ce a atacat o fată de ring | VIDEO

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Accelerarea logisticii și a eliminării deșeurilor din ambalaje pentru o planetă sănătoasă mâine. Acțiunile Mars
(P) Accelerarea logisticii și a eliminării deșeurilor din ambalaje pentru o planetă sănătoasă mâine. Acțiunile Mars

Mars, unul dintre cei mai mari producători mondiali de dulciuri, ciocolată, alimente și hrană pentru animale de companie, nu face compromisuri atunci când vine vorba de protejarea planetei noastre.

(P) 7 din 10 români consideră că este mai puțin stresant să acceseze un credit 100% online decât unul tradițional
(P) 7 din 10 români consideră că este mai puțin stresant să acceseze un credit 100% online decât unul tradițional

Provident lansează primul produs 100% digital din portofoliul său. Creditele rămân o soluție de rezervă viabilă pentru români în 2024. Dar care sunt emoțiile sau stările asociate cu ideea de a lua un împrumut?

(P) Lansarea noului Lexus LBX
(P) Lansarea noului Lexus LBX

Lansăm în România un model revoluționar marca Lexus. Noul LBX este un crossover compact, care redefinește standardele în clasa sa, oferind un echilibru perfect între exigențele vieții urbane și aventura în natură.

Recomandări
În plin an electoral, oficialii PSD-PNL au în plan o nouă majorare a salariilor. Cu cât ar crește, din iulie, salariul minim
În plin an electoral, oficialii PSD-PNL au în plan o nouă majorare a salariilor. Cu cât ar crește, din iulie, salariul minim

Deși presați de cheltuieli prea mari la buget, oficialii au în plan o nouă majorare a salariilor, în an electoral. 

Europenii vor să-și întărească armatele, în timp ce Ucraina primește un nou pachet de ajutor
Europenii vor să-și întărească armatele, în timp ce Ucraina primește un nou pachet de ajutor

Noul pachet de ajutor american pentru Ucraina va include și rachete ghidate cu o rază de acțiune de 300 de km.  

România are cea mai mică rată de imunizare împotriva HPV din UE, deși vaccinul e gratuit pentru fete și băieți
România are cea mai mică rată de imunizare împotriva HPV din UE, deși vaccinul e gratuit pentru fete și băieți

Dacă păstram ritmul actual vom avea nevoie de cel puțin 50 de ani de acum înainte pentru ca România să atingă rata de imunizare împotriva infecției cu HPV, recomandată de Organizația Mondială a Sănătății.