(P) Folosești bicicleta eliptică? Iată 5 recomandări care să grăbească progresul sportiv!


Ultimul update: Joi 16 Ianuarie 2020 14:14
Data publicarii: Joi 16 Ianuarie 2020 13:55
Categorie: Advertoriale
Bicicleta

Dacă alegi bicicleta eliptică pentru a începe un program de exerciții cardio la sală ori în confortul propriei locuințe, trebuie să știi că ai putea îmbunătăți eficiența antrenamentelor prin respectarea câtorva recomandări foarte simple.

Practic, cu o tehnică corectă și un program de exerciții adecvat, rezultatele se vor vedea imediat.

Pentru a te ajuta în lupta contra kilogramelor, în rândurile ce urmează vei descoperi, așadar, 5 sfaturi pentru folosirea acestui aparat care îți vor permite să-ți atingi obiectivele sportive în cel mai scurt timp cu putință.

1. Realizează planul de antrenament și respectă-l


Înainte de a începe exercițiile, gândește-te ce ai vrea să realizezi cu antrenamentul din acea zi și cât efort necesită obiectivul vizat. Cel mai bun sfat este să îți monitorizezi nivelul de efort fizic perceput (pe o scară de la 1 la 10, unde 1 este o plimbare relaxată, iar 10 este solicitare maximă) de-a lungul programului de exerciții pentru a te asigura că lucrezi exact cât ai nevoie. Dacă antrenamentul nu te solicită, nici rezultatele nu te vor mulțumi.

Pentru a te bucura de rezultate deosebite, nu va fi suficient să “faci mișcare” timp de 15 minute pe zi. Un program sportiv bine pus la punct și respectat cu strictețe este cea mai bună metodă de a profita de beneficiile unui aparat fitness, indiferent că alegi bicicleta eliptică, banda de alergat sau stepper-ul.

2. Nu-ți ușura munca


Mânerele cu care este prevăzută o bicicletă eliptică permit antrenarea completă a corpului, însă uneori poți fi tentat să te sprijini pe ele și să transferi tot efortul către picioare. Dacă te apleci înainte, transferând o parte din greutate pe mânere, antrenamentul va deveni mai ușor, astfel încât nu-ți vei crea niciun avantaj. Trebuie să stai drept, cu musculatura trunchiului ușor încordată.

Postura incorectă poate determina, în timp, producerea dezechilibrului muscular și a durerilor lombare, iar acest principiu se aplică tuturor aparatelor fitness. Pe deasupra, dacă folosești mânerele ca simple puncte de sprijin, vei reuși să “păcălești” aparatul, acesta înregistrând un consum de calorii mai ridicat decât în realitate.

3. Folosește mânerele pentru un antrenament total


Efortul depus pe bicicleta eliptică poate fi împărțit între partea de jos și partea de sus a corpului. Pentru a exersa eficient, va fi necesar să împingi și să tragi spre tine mânerele în timp ce păstrezi o poziție dreaptă, cu abdomenul încordat și umerii înapoi. În caz contrar, mușchii brațelor, ai spatelui, ai umerilor și ai pieptului nu vor fi solicitați și, implicit, tonifiați.

Poți exersa și fără să folosești mânerele, însă efortul va fi transferat în totalitate către musculatura picioarelor și a trunchiului. Pentru a te antrena eficient în acest fel, stai drept, folosește abdomenul și mișcă brațele înainte și înapoi la un unghi de 90 de grade - ca atunci când alergi.

4. Alege sesiuni de antrenament variate


Atunci când începi un program de efort susținut, efectuarea aceleiași rutine poate aduce beneficii numai pe termen scurt, apoi te vei îndrepta către plafonare. Corpul nostru evoluează constant și este capabil să se adapteze unor noi eforturi în aproximativ 4-6 săptămâni, așadar e foarte important să schimbi exercițiile periodic. Solicitarea variată aduce progres.

Pentru a modifica efortul, majoritatea modelelor de bicicletă eliptică oferă posibilitatea ajustării rezistenței, înclinației și vitezei de pășire.

5. Concentrează-te la antrenament


Când folosești bicicleta eliptică, încearcă să te concentrezi cât mai mult asupra efortului. Dacă poți vorbi la telefon sau cu persoana de lângă tine, înseamnă că solicitarea nu este tocmai adecvată. Încearcă să “storci” cât mai mult din fiecare sesiune de exerciții și concentrează-te asupra ritmului respirației, astfel încât să poți susține un efort cât mai mare și cât mai îndelungat.

Dacă vrei să pui în aplicare chiar de azi aceste 5 sfaturi esențiale, alege o bicicleta eliptica Sport-Mag.ro și bucură-te de un raport excelent calitate-preț și livrare rapidă și gratuită!

Sursa: Pro TV

Tags: bicicleta,

VIDEO PROTVPLUS.RO
Cu Busu, despre vreme și vremuri

Busu: "Vine primăvara, prea timpuriu, părerea mea. Vremea a început să fie atât de bizară, în foarte multe locuri, nu neapărat în țara noastră."


11:42
Mama Antoniei, schimbări majore pentru 2020

Denise Iacobescu: "Lucrez la un capitol din viața mea. Mă mai vad căsătorită. Sper și cred în asta."


09:43
Roxana Vancea, totul despre viața de femeie măritată

Roxana Vancea: "M-a pus să-i fac o ciorbă de curcan. A spus că așa și-a dat seama că sunt bună de măritat."


15:31
Corina Chiriac, dedicată credinței

Corina Chiriac: "Am stat la cozi de trei ore, pentru a ajunge la Mormântul Sfânt. Am cântat pentru românii din Israel, cărora le este dor de casă."


15:47
Amalia Năstase s-a apucat de vlogging

Amalia Năstase: "Sunt foarte mulți oameni interesați să vadă ce fac eu. Așa că am făcut acest vlog, care merge destul de bine."


10:05
O viață dedicată copiilor nevoiași

V. Nicolae: "M-am apucat de voluntariat când aveam 20 de ani. Am cumpărat, din banii mei, o casă unde să le pot preda copiilor."


10:55
Nadine, despre dramele trăite din cauza viciilor

Nadine: "La 15 ani, am început să fumez și să beau alcool."


14:19
Dr. Mihail, despre importanța somnului

Dr. Mihail: "Dacă ne uităm pe telefon înainte de a ne culca, vom deruta creierul. Nu e bine să bei alcool seara. După un pahar de vin, somnul tău calitativ va fi mai prost."


15:50
Vorbește Lumea - 24 Ianuarie Promo

00:39
Gabriel Dorobanțu, o viață pe scenă

Gabriel Dorobanțu:"Locuiesc cu mama, că doar nu puteam să o las pe drum."


21:33