(P) Farmec a dezvoltat campania de responsabilitate socială ”Unirea la feminin”

Autor: Stirileprotv.ro
Ultimul update: Duminica 02 Decembrie 2018 15:27
Data publicarii: Sambata 01 Decembrie 2018 15:26
Categorie: a

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a dezvoltat campania de responsabilitate socială ”Unirea la feminin”.

500 de femei au înțeles puterea încrederii. Frumusețea vine întotdeauna din interior. Povestea solidarității, empatiei și coeziunii în rândul femeilor a fost dezvoltată împreuna cu divizia ”The Sisterhood” a asociației ”Beard Brothers”.

Unirea femeilor a început chiar de sărbătoarea lor, 1 Martie, și se încheie de Ziua României, așa cum îi stă bine unui brand românesc cu tradiție de peste 70 de ani.

Diana Lang, membru Beard Brothers: ”Suntem mândri că ne-am implicat alături de Farmec în promovarea solidarității feminine, a bunătății, ca și forme înalte ale frumuseții.”

Aproape un an, Gerovital a spus încă o dată în ce crede mai presus de orice: bunătatea este cea mai înaltă formă a frumuseții. Iar comunități de femei vulnerabile merită tratament special și produse de îngrijire personală.

Diana Lang, membru Beard Brothers: ”Campania ”Unirea la feminin” a presupus încurajarea și sprijinirea femeilor din mediile vulnerabile.”

Unirea femeilor a dus peste 500 de românce împreună. S-au bucurat de evenimentele create pentru ele și de cadourile de îngrijire personală marca Gerovital, de aproape 70 de ani nume lider în România pentru îngrijirea corpului, tenului și a părului.

 

Tags: farmec,

VIDEO PROTVPLUS.RO
10pariuri.ro
(P) Partea psihologică a pariurilor - reguli de aur
(P) iPhone Xs Max, Xs și Xr: cele mai bune huse de pe piață
3 piese - numeroase outfit-uri! Iată TOPul articolelor de primăvară
(P) Timişoreana lansează campania ”Pentru fotbal adevărat”
(P) Magazinele Praktiker au devenit Brico Depôt
(P) S-a deschis cel mai modern spital de cardiologie din Ardeal. Ce intervenții fără bisturiu poți face acolo
supeco
(P) Supeco deschide primul magazin în București
Agenția SEO Cupcake anunță participarea la protestul "România vrea Autostrăzi”
(P) Mastercard devine partenerul pentru inovație al primului spital pediatric de oncologie din România
(P) Sissi te încurajează să-ţi arăţi cât mai des aprecierea
(P) Parcului20, singurul proiect rezidențial smart-home din România. Cum arată apartamentele „inteligente”?
(P) Cupa Tymbark Junior. Elevii se întrec în cea mai mare competiție dedicată micilor fotbaliști